< Tilbake til oversikten

Ang prisene hos dialife ...

cilemora sa for siden:

eg så på blandt anna atkins sine frokostbarer i 5pakning,
når eg regna det over i norske kr ble det over 100kr, så
kommer jo frakt i tillegg....
på butikker her koster det ca 75kr...
er dialife mye dyrere enn andre generelt eller???

Lollypop! sa for siden:

UH!
Kan noen svare?
Jeg sitter akkurat NÅ og bestiller derfra. Hvor mye er det i frakt ca?

LilleRosin sa for siden:

Frakten varierer litt med vekten. Jeg bestilte en del, og betalte vel 225 kroner eller noe i frakt. Men blir jo mindre om du ikke bestiller så mye. Du får vite fraktkostnadene med en gang på nettbutikken i hvertfall.

terry sa for siden:

Jeg mailet litt med dem for en stund siden og her er litt av en email fra dem:

Jo vi sender til Norge via Postdanmark. Dette koster (Postdanmark takster) grundpris 155,00 DKK + 10,00 DKK per kilo. Det kan altså bedst betale sig at tage en del varer ad gangen. Eksempelvis koster 1 kilo 165,00 DKK, hvor 4 kilo kun koster 195,00 DKK.
DialifeLisbeth G. Bøving

cilemora sa for siden:

takk for svar :)

har dere fått dem til å skrive på at det er gave og ikke
koster mere enn 200kr??

LilleRosin sa for siden:

De fikser sånne ting automatisk.

nettan sa for siden:

Jeg bestilte der i fra her om dagen( spiser ikke slikt akkurat nå, men skal jeg gå på en smell er det jo bedre jeg spiser slik) skrev en melding om at jeg ønsket det tollfritt, når jeg fikk beskjed om at pakken var sendt så sto der at varen var på vei tollfritt :).
Gleder meg til den kmmer.. Men jeg skal ikke røre ennda..Når jeg har gått ned ti kilo til skal jeg ha lov og unne meg litt dialife gotteri...

Lollypop! sa for siden:

Jeg bestilte i går. Ganske masse engentlig. Godterier (blandt annet 4 poser jelly beans!!) Jeg ELSKER JB!!! Bestilte også noe drops og fruktkarameller, og masse atkinsbarer og tortillalomper. Gleder meg til det kommer.
Det blir nok bra. Skal spare det leeeenge, og KOSE meg når jeg tar en bit i ny og ne.
En drops annenhver dag f eks? Det blir sikkert noe slikt kan jeg tenke meg.
Heldigvis klarer jeg å ta bare en.... :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.