Kanutten sa for siden:
Har Mr Ketolyse himself forlatt oss nå som forumet er omvelta??
Kanutten sa for siden:
Har Mr Ketolyse himself forlatt oss nå som forumet er omvelta??
Georgine sa for siden:
Kan jeg aldri tenke meg :D
Nille sa for siden:
Forumet er vel ikke omvelta, det har bare kommet en bloggdel i tillegg.... :snill:
Tror bare Torkil er opptatt med jobb og sitt eget forum. De som er i forumet på [url]www.ketolyse.no[/url] har betalt for en vare - dvs. Torkils sin tilstedeværelse, så da plikter han å være der. Det er muligens en del nye der også nå etter ferien. Det betyr at den tiden han har her inne er en ekstra bonus for oss. :)
MorStine sa for siden:
Har ikke fått med meg at det har kommet en bloggdel jeg da... Jaja... Sånn er det når man har dårlig med nettilgang og bare er spikret på Ketolysesid. Har lagt merke til at det står noe bloggreier under antall innlegg ol, men ikke tenkt over det. Hva innebærer det? Anyone?
Nille sa for siden:
Vil ikke bruke denne tråden på å forklare - det er så mye info ser du !
Men har har du noen linker:
Min Journal -> Min Blogg
Spørsmål om blogg
Hva mener DU bør skje med journalene ?
Liten innføring i blogging ...
I den siste linken er det litt mistorståelser og feeil - men dette kommer det rettelse og full bruksanvisning på om litt. HP jobber med saken.
Torkil sa for siden:
Hei
Eventuelle rykter om min forsvinning er ganske overdrevne. Ketolyse AS måtte flytte lokaliteter 31/8 først tilbake til min kjeller der det hele startet i 2005, så i slutten av denne måned ut i nye lokaler. To flyttinger på en måned kombinert med sammenfall med en del andre oppgaver i september har medført at jeg har vært litt "fraværende". Nå lysner det imidlertid.
Så her er jeg :D
Forresten, 1/10 må ketolyse dessverre øke prisene på soyaprotein og bakemiks. Årsaken er at en vedvarende høy etterspørsel etter proteinpulver på verdensmarkedet har presset prisene oppover. Bakemiksen vil sannsynligvis stige til prisen MENY tar i dag 121 kr, det er mulig at soyaproteinen ikke stiger helt så mye i pris, det må vi regne på i helgen. Men man kan jo hamstre litt hvis man vil. :o
Vennlig Hilsen
Torkil
Torkil sa for siden:
Hei
Jeg ser i nettbutikken at en del har sikret seg bakemiks til "gammel" pris, det er bare hyggelig :). Det er litt usikkert hvor mye soyaproteinen stiger, det avhenger av påslag av toll og importavgifter, men det blir neppe mer enn 10 kr pr boks. Vi får se. Prisene endres fra mandag.
God helg
Torkil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.