Dilly sa for siden:
Jeg snublet over en boks av dette et sted, og det var såå godt. Noen som vet hvor man får kjøpt? Har aldri sett det i butikker, og fant ikke ut noe på nett.
:)
Dilly sa for siden:
Jeg snublet over en boks av dette et sted, og det var såå godt. Noen som vet hvor man får kjøpt? Har aldri sett det i butikker, og fant ikke ut noe på nett.
:)
Multi sa for siden:
Her kanskje
Men kan men importere krydder, mon tro?
Dilly sa for siden:
Det var liksom der inne jeg fant det bildet jeg la inn da... er jo litt voldsomt å bestille en boks med krydder fra utlandet, så jeg tenkte helst på om noen kjenner til det og vet om en eller annen opplagt butikk sånn i det alminnelige...
Ellers takk
for at du gadd å lete for meg Multi :) snill
Multi sa for siden:
Hmmm - finner in gen i Norge.
Men jeg ser Prior bruker det i denne oppskrifta
www.prior.no/produkt.html?tp=52&artid=582&catid=16&subcat=11&pgcat=17
Går kanskje an å høre med dem?
Høres veldig godt ut så jeg leter videre. Elsker kreolsk mat
Multi sa for siden:
Noe nærmere: [url]www.gocajun[/url].dk
Multi sa for siden:
Glem den siste. De selger ikke lenger over nett
Multi sa for siden:
Risberg Import er importør i Sverige.
Det går sikkert an å hære med dem om hvilke butikker de leverer til
ekrane sa for siden:
Du finner det på ebay. Er også på utkikk etter kreolsk krydder, og Norge er jo et U-land hva litt "annerledes" mat gjelder.. så da tyr man til nettet.
Søkte på "creole seasoning" på ebay og fikk bl.a. denne. Krydderblandingen er billig nok den(27 kr), men portoen blir en del (55kr ca). Men tenker det er verdt det, jeg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.