< Tilbake til oversikten

Hyllest til Googles calendar!

nalana sa for siden:

Må bare få skryte litt av denne. Den har hjulpet meg veldig mye i det siste og den er morsom å bruke.
Her har man mange kalendere i en hvis man vil, og kan dele inn de forskjellige kategoriene i fargekoder.
Selv har jeg for eksempel en kalender over alle sosiale avtaler, en kalender over min mors turnus, kalender over rutineoppgaver i hjemmet, forfallskalender over avtaler/regninger og mange mange fler i hver sin farge. Man kan også velge om man vil se alle på en gang eller om man bare vil ha oversikt over en av gangen.

Så hvis det er flere som trenger hjelp til å holde orden på seg selv på en "fargerik" måte, så er det bare å gå inn her.

www.google.com/calendar

Den har mange flere funksjoner også, men jeg har bare hengt meg opp i dem jeg bruker selv.

Anne sa for siden:

Kjempesmart. Takk, Nalana:)

Fedonisten sa for siden:

Ser ut til at det er omtrent tilsvarende den funksjonen som allerede ligger i Microsoft Outlook (ikke Express altså), og den bruker jeg. Da har jeg den sammen med mailen min hele tiden. Vældi' lurt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.