< Tilbake til oversikten

Noen som vet om det går an å bytte nick?

Chia sa for siden:

???

Huldr sa for siden:

Det gjør det :)

Henvend deg til en av moderatorene!

Chia sa for siden:

Hvem er det som er moderatorer da???

lokkebiff sa for siden:

I denne tråden er det Aline!

Nille sa for siden:

Du kan sende en PM til meg eller en annen admin også...
Om moderator ikke er tilstede/inne. Så fikser vi det med en gang ! :)

Summer sa for siden:

Det er kun Admin som har tilgang til å skrifte nick. Det er meg, HP, Nille og Albertine. :)

Petite sa for siden:

Hva er nick for noe? er forresten mye jeg lurer på, har sendt en hau med meldinger til HP, vanskelig å finne ut hvordag jeg lager en profil, og så finne fram til den selv, dette som jeg skriver her nå kommer jeg sikkert heller ikke til å finne igjen. Uff...

Petite sa for siden:

Jeg vil gjerne lager ny tikc eller var det nick?...hvordag gjør jeg det???

Petite sa for siden:

Disse innleggene min kommer jeg sikkert ikke til å finne igjen i morgen, jeg vet ikke hvor jeg skal leite, litt lei meg for det og lei av å leite og ikke forstå noenting her inne. Jeg prøver å følge noen kostholdsråd til SSSkaldemann, men vekta har stått stille i snart en måned, og jeg vet ikke min arme råd, har begynå ¨å trene denne uka, selv om SSS sier at det ikke skal nødvendigvis være nødvendig. Så jeg er ganske lei, har noen der ute noen gode tips å komme med?

Nille sa for siden:

Å bytte nic vil si å endre navn. Du sender PM til meg eller Summer (HP og Albertine er litt travle om dagen) med navnet du vil ha, så endrer vi Petite til noe annet.....

Profil har du allerede laget.

Elanessë sa for siden:

Hvis du går på linken i menyen på den blå linjen som heter "kontrollpanel" så kommer det opp en liste der med alle tråder du har skrevet i, så du kan følge med der. Kommer ikke listen opp automatisk, så må du gå på "valg" inne på kontrollpanelet og velge at du vil ha ingen e-postvasling på abonnementet f.eks

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.