< Tilbake til oversikten

Hjelp magen min ...

Aquarius sa for siden:

Har gått på ketolysekuren i snart 3 uker.. Men magen min blir ikke noe mindre.. den er full av luft som bobler hele tiden.. høres ut som tordenvær..:( lurer på om det er noe jeg spiser??? :confused: I tillegg er den løs.. hmmm.. skjønner??
Drikker veldig mye vann! Men skal jo det da.. :rolleyes:

Er det noen andre som har opplevd det?? Står jo i boka at man kan oppleve treg mage og sjeldnere doturer enn vanlig men hos meg er det anderledes..

Har drukket lite pepsimax, kansje 1 liter på 3 uker. Men drikker ca to glass bon aqua eller bris om dagen.. ca 3 liter vann da..

nettan sa for siden:

spiser du noe som inneholder kunstig sukker?? da blir jeg slik du beskrev nå

Huldr sa for siden:

Mye melkeprodukter kanskje ...? Ikke alle tåler det ...

Aquarius sa for siden:

Nei egentlig ikke.. hender jeg spiser en Atkinsbar.. Men kan ikke si at jeg setter det i sammenheng med det nei.. hmmm.. :rolleyes: Men kan prøve å være mer obs i forhold til både det og melkeprodukter..

Eliram sa for siden:

hei, sjekk tråden som heter Ketolysetabletter?
JEG HADDE SAMME PROBLEM SOM DEG MEN KUTTET TABLETTENE OG ER FIN IGJEN:)
det er ikke så mange som reagerer slik på dem, men du kan jo prøve og se om det hjelper?

Aquarius sa for siden:

Jeg bruker ikke ketolysetablettene.. Jeg tar møllers dobbel.. men leste i boka at noen reagerer når man får i seg feks atkinsbarer på ketolyse.. blir visst noe slikt som bakteriefest for tarmene.. så nå holder jeg meg uten og ser om det blir bedre..

Takk allikevel:D

nettan sa for siden:

jepp men det tror jeg det blir uansett om man ikke går på ketolyse.
Vært full fest i tarmen din da:eek:
uff ja jeg vet.. prøver og holde meg unna jeg og for da får jeg kviser pluss magevond og gass:o

Aquarius sa for siden:

Ja, mer som PARTAIIII!! :cool:hihi..
Er bra nå ja, så jeg fant vel årsaken.. Hehe.. blir jo litt som åttiåringer på gamlehjem.. snakker om tarmen dagen lang..
Men takk for alle tilbakemeldinger!!

Status tarm: Fin fin:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.