Har gått på ketolysekuren i snart 3 uker.. Men magen min blir ikke noe mindre.. den er full av luft som bobler hele tiden.. høres ut som tordenvær..:( lurer på om det er noe jeg spiser??? :confused: I tillegg er den løs.. hmmm.. skjønner??
Drikker veldig mye vann! Men skal jo det da.. :rolleyes:
Er det noen andre som har opplevd det?? Står jo i boka at man kan oppleve treg mage og sjeldnere doturer enn vanlig men hos meg er det anderledes..
Har drukket lite pepsimax, kansje 1 liter på 3 uker. Men drikker ca to glass bon aqua eller bris om dagen.. ca 3 liter vann da..
Nei egentlig ikke.. hender jeg spiser en Atkinsbar.. Men kan ikke si at jeg setter det i sammenheng med det nei.. hmmm.. :rolleyes: Men kan prøve å være mer obs i forhold til både det og melkeprodukter..
hei, sjekk tråden som heter Ketolysetabletter?
JEG HADDE SAMME PROBLEM SOM DEG MEN KUTTET TABLETTENE OG ER FIN IGJEN:)
det er ikke så mange som reagerer slik på dem, men du kan jo prøve og se om det hjelper?
Jeg bruker ikke ketolysetablettene.. Jeg tar møllers dobbel.. men leste i boka at noen reagerer når man får i seg feks atkinsbarer på ketolyse.. blir visst noe slikt som bakteriefest for tarmene.. så nå holder jeg meg uten og ser om det blir bedre..
jepp men det tror jeg det blir uansett om man ikke går på ketolyse.
Vært full fest i tarmen din da:eek:
uff ja jeg vet.. prøver og holde meg unna jeg og for da får jeg kviser pluss magevond og gass:o
Ja, mer som PARTAIIII!! :cool:hihi..
Er bra nå ja, så jeg fant vel årsaken.. Hehe.. blir jo litt som åttiåringer på gamlehjem.. snakker om tarmen dagen lang..
Men takk for alle tilbakemeldinger!!
Status tarm: Fin fin:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.