< Tilbake til oversikten

Hmm ...

Lindabtn sa for siden:

Her skjedde det ikke mye på en søndags formiddag :rolleyes: Sitter å funderer på middagen i dag. hva gjør dere??

Tussi jenta sa for siden:

Hei, synes det har vært veldig stille her siste dagene.

Nå sitter jeg bare og slafer, har vært i kirka i dag og sett jenta mi synge.
Også er jeg sulten og lurer på om jeg skal starte med middag snart. Blir kyllingfilet og blomkål og brocoli grateng.

Lindabtn sa for siden:

ja det synes igrunn jeg oxo. har ikke skjedd så veldig mye her nei.
Har akkurat lagd hjemmelaget karbonader som jeg skal ha til middag i dag. Har også lagd blomkålmos som jeg skal ha til.Gleder meg for jeg begynner å bli skikkeli sulten :hungry:

Anne sa for siden:

Tja, kan jo være en del som blogger isteden. Bla for å gjøre seg kjent med det.

Hva annet jeg gjør i dag...
Tja, har stekt opp en kilo medisterkaker og en ribbe. Litt til i dag og litt til siden. Etterpå skal jeg koke to store kyllinger. Noe skal bli kyllingsuppe og brystfileene skal brukes til en kylling-/ brokkoliform.

Kjekt å ha å ta frem de dagene jeg er sliten etter jobb:)

Så fyrer jeg i ovnen, for jeg fryser i dag:p

JenJen sa for siden:

Gjør ingenting jeg heller, burde vel kanskje sette meg ned og lese til eksamen.. Selv om at det er godt å ikke gjøre noen ting på en søndag :D
Btw, noen som har tips til hva jeg kan ha sammen med lettsaltet torsk..? Er litt lei av blomkål :(

Huldr sa for siden:

Anne, du imponerer!

Jeg er trøtt i dag ... henger på forum, har akkurat slått på tv for å se reprisen på Idol, og til middag tenkte jeg å ha noe sånn lørdagskyllingmiks, bare å slenge i ovnen. Men ikke ennå. Først må jeg sove litt - naboen over meg vekket meg i morges med det som hørtes ut som ommmøblering og storrengjøring ... og så på en søndag ... :mad:

Ikke mht religiøse skrupler :p, men synes det må være lov å ha det stille og rolig og få sove ut en dag i uka ... :rolleyes:

Lindabtn sa for siden:

Ser det er fler enn meg som har en dasse-søndag, men det er UTROLIG digg og ikke gjøre noenting. men kunne sikkert gjort litt rent jeg også, kunne trengs, men drøyer det. Idol ja :) hehe, måtte se på det jeg også. men det var fordi jeg håpet på å se noen fra Risør som hadde meldt seg på da, men ble visst ikke noe fra dem på tv.
Sulten!!!!!!!

Viclin sa for siden:

Har sovet altfor lenge i dag. Skal snart til mamma og hente barn og spise fårikål.

Gerd sa for siden:

Daffedag her også... Herlig...:D

Tittentei sa for siden:

Har vært full fart her. Løpt Fanamilen - 5 km med yngste datteren min, de to eldste løp 10 km med min far. Nå er det avslapping resten av dagen:) gleder meg til å løpe den neste år når jeg er enda 15 kg lettere - blir nok ikke så tungt da.....

Distrea sa for siden:

Da kan du slappe av med GOOOD samvittighet. Er imponert jeg :)

Gerd sa for siden:

Så flink du er!!!! :)

KrissiFontaine sa for siden:

Pisseregner ute, grått og trist... Blir skikkelig lat og dorsk av sånt vær, så her skjer det ikke mye annet enn surfing og TV-titting..

Nettopp fortært middagen, sopihop raskt på panna med broccoli, spinat (har fått helt spinat-kick for tiden!), kylling, egg og ost rasket sammen og stekt i masse meierismør... Med en dasj rømme til på siden.. Hmmmm... Laget litt for mye, så nå er jeg stappmett!

Krissi

nalana sa for siden:

Jeg har vært innom bloggene litt i dag, og så har jeg stelt til selskap som er om en time. Ooops litt mindre ser jeg, må nok logge av snart og bli ferdig. Har bakt en deilig lavkarbokake som je tror jeg legger ut på oppskriftsforum senere.

Tittentei sa for siden:

Takk Distrea og Gerd:) drev mye med friidrett tidligere, men det er da noen og 20 både kg og år siden hehe. Syns det er gøy nå når jentene mine driver med det så henger jeg meg litt på når de trener:) Skal kg av så nytter det jo ikke å bare sitte i sofan :D og jeg SKAL ha de av før 1 januar:D

hegekat sa for siden:

Jeg har gått fjelltur med familien, på 4 km hver vei...med en gutt på 1 1/2 år på ryggen med meis....Og nå har vi spist middag...Kyllingvinger, og salat til meg, og med pomfri til resten av familien.....

Nille sa for siden:

...er på jobb jeg.
men i går kveld (etter jobb) strøk jeg en haug med klær mens jeg så på TV :) (jeg er ei sånn som må stryke t-skjorter og topper - haaaater krøllete klær)

geysirland sa for siden:

Heia...jeg har sliti idag... har vært så elendig form i det siste...hetebølgene har slått innover meg og urven i kroppen..følt meg sikkelig sliten...Dette har snart vart i en uke..pluss mensen da.

Nesten så jeg har gått meg på en storsprekk idag... har skeidd ut med en neve ostepop...klarte ikke å la være når gubben satt og spiste foran meg.

Har en tosca kake også liggende..jævlig dumt å kjøpe noe sånt, men har hatt snekkere og tenkte på å servere litt kaffe og kaker, men kom aldri så langt og nå ligger den der på bordet og skriker etter meg... hater å sloss med min egen kropp...:rolleyes:

Akkurat nå er det ingen ketose mat som frister meg. Har en pizza liggende, men syns ikke den ble like god som vanlig pizza...

KrissiFontaine sa for siden:

Stor trøsteklem! :klem: Sånne dager går jeg tidlig og legger meg, vil liksom bare at dagen skal bli ferdig - og med håp om at dagen i morgen skal bli bedre... Synger: "Du skal få en dag i mårå....."

Krissi

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.