da er jeg her! :) på jakt etter de bedre formene føre sommeren trår til får fult.. ( kanskje neste gang.. ) begynte på mandag.. målte og veide meg på tirsdag.. klarte ikke holde meg lengre enn i dag.. hehe så jeg måtte snik titte på vekta.. og den viste 2.4 kg mindre!! Er jo helt knall! Det øker motivasjonen til maksimale!:D
Før gikk jeg opp i vekt under mensen. Etter jeg begynte med ketolyse, har det vært vektstopp under mensen.
Vær også obs på at noen kropper reagerer på samme måte under eggløsningen også :ja:
Hei, Kriz!:p
Velkommen med journal!
Har vært medlem en måneds tid selv, og har det fint her.
Begynte kuren for en uke siden i morgen, så det vart gøy å se noen flere grønne her!
Lykke til! Stikker innom og sjekker hos deg av og til, du må gjerne hilse på hos meg og. Da søker du bare på "den siste nedtur", så finner du meg:D
Hei
Velkommen til alle ferskinger. En pangstart er en god motivator.
Ta gjerne billeder før start/ i oppstarten i hel figur. Sammenlikner du dem med billeder etter 4-8 uker vil du bli overrasket. Det er mange eksempler på det her i forumet. Før billedene er også en god reminder om hvordan du aldri vil se ut igjen.
Lykke til
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.