Jada, her går det i ketolysekur enda. Har vært veldig stille fra meg en stund nå, men travle hverdager gjør at man prioriterer noe foran det andre...:o
Lurte på dette med blodprøve. Hva skal man be de teste? Er i tvil om legekontoret her vet hva ketolyse er i det hele tatt og da ender det vel med at jeg må fortelle de hva jeg vil at de skal sjekke;)
I feb. har jeg vært på ketolyse i 6 mnd og vil gjerne sjekke opp status...
Er utrolig fornøyd,da- august= 80 kg november=63,5 kg:):):)
Har tenkt å gjøre det samme snart, og jeg regner med at det er bare å si at man vil ha en full blodstatus, jeg. Så sjekker de kolesterol, blodsukker og andre morsomme ting.
...tenkte jeg skulle få dem til å fortelle meg hva slags blodtype jeg har også, for det aner jeg ikke.
Ja, jeg er egentlig ganske så fornøyd. Kinnbena er atter på plass, etter å ha vært skjult en stund! Merker dog at skinnet på magen er skikkelig lekkert.. not! Etter 2 svangerskap med +30kg hver gang og en KJEMPEdiger mage har nok huden strukket seg godt,ja.
Er fortsatt under kategorien "lett overvekt". Det blir til det, når bena ikke er lange nok i forhold til vekta ;) Målvekta er å komme ned til ca 55, men det er mulig jeg gir meg når jeg runder under 60 - får se... Det er vel noe med at hele kroppen endrer seg med årene, slik at man uansett ikke kommer ned dit man var før barn....
Da prøver jeg å bestile "full service" - hmm, lurer på om jeg må opplyse om km- stand hehe
Hei
Be om fasternde kolesterol og de øvrige blodfetter, blodsukker lever- og nyreprøver. Det er det hele;-)
Gratulerer med flott resultat.
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.