Har forsøkt å søke på forumsidene men har ikke funnet noe om dette...
I to dager har den ene foten min vært dovnet bort (akkurat slik som når du har sittet lenge på den).
Har dette noe med induksjonskostholdet å gjøre? Er det noen andre som har opplevd dette?
Jeg har ikke gjort noe uvanlig de siste dagene og kan ikke tenke meg hva grunnen kan være annet en kostholdet.
Kanskje d betyr at jeg mangler viktige vitaminer/mineraler?
Dovnet bort... syns du skal ringe legen din da jeg, for dovne bort kan vel være tegn til dårlig blodsirkulasjon..
Du kan selvfølgelig vente på svar fra Torkil eller Nille, men jeg hadde valgt å ringe legesnteret for å spørre. skader ikke det :)
Huff da... Men jeg kan ikke tro jeg har dårlig blodsirkulasjon.
Trener mye og har i vår gjennomgått behandlinger med sirkulasjonsmassasje.
Men hvis d ikke gir seg må jeg sikkert ringe legen ja.
Legen min sier "man skjekker ikke bestandig for at man tror det er noe... men for å utelukke" ;)
Hvis det er laggkramper, så mangler du magnesium. Husker ikke hvor mye som er anbefalt å ta, men hvis du søler kommer det sikkert opp noen tråder.
Krampe og at foten dovner bort er vel ikke helt det samme nei.
Men at foten dovner bort kan ha flere årsaker - og kostholdet er IKKE en av dem.
[font=Comic Sans MS][/font]
Om dette har vedvart eller fortsetter å vedvare i flere dager, MÅ du gå til legen.
Måtte ringe legen i ettermiddag da hånda mi også plutselig dovna bort mens jeg kjørte bil. Legen gjorde alle slags undersøkelser og mistenker borelia (flåttbitt). Skal ta blodprøve i morgen pluss MR. Kan ikke skylde på kostholdet da :)
Hånda ble bra igjen men foten er fortsatt doven. Vet ikke noe mer før jeg får svar på blodprøvene. Mamma driver å skremmer meg med at det er mange tilfeller av MS i familien... Men jeg tror dette bare er noe forbigående. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.