Zinger sa for siden:
Jeg er og blir en momser. Småspiser heller hele dagen enn å spise ordentlige måltider...:o
Akkurat nå spiser jeg grønnsaker og dip, cashewnøtter og grønn mint te.
Hva spiser du?
Og hva momser du på når du bare mååå ha noe?:)
Zinger sa for siden:
Jeg er og blir en momser. Småspiser heller hele dagen enn å spise ordentlige måltider...:o
Akkurat nå spiser jeg grønnsaker og dip, cashewnøtter og grønn mint te.
Hva spiser du?
Og hva momser du på når du bare mååå ha noe?:)
Kanutten sa for siden:
Tygger vann :snill:
Nila sa for siden:
Peanøtter(sånne med skall altså..) og bacongull når jeg MÅ ha noe og ikke gidder mye styr:D
Zinger sa for siden:
Tygger du vann? Er ikke det litt kjedelig da?:)
Chop sa for siden:
Akkurat nå har jeg spist eggedosis. To egg og en dæsj med Splenda.
Gerd sa for siden:
2 ruter 70% sjokolade med bringebær:) Og jeg nyyyyyyter de leeeenge.....
wander sa for siden:
Ost...
Har oppdaget Findenost, og den er bare så nydelig at jeg momser når jeg føler meg litt småsulten...
Eller valnøtter...
Nille sa for siden:
Sånne små mini mozzarella oster med et basilikumblad rundt
Milano salami eller fransk landpølse i skiver
Priors "Hot Provence" kyllingvinger
Cherrytomater
[font=Comic Sans MS][/font]
Peanøtter spiser jeg ikke, for de har for mange karber og jeg tåler dem ikke.
Pleide å spise mandler, men jeg tåler ikke dem heller. Nå gårdet mest i macadamia nøtter og valnøtter. Men er forsiktig, en liten smak blir ofte mye !
Og så tar jeg meg en bit Lindt Excellence 85% sjokolade (10 gram) av og til.
Akkurat nå momser jeg ikke i det hele tatt, for jeg er på jobb. Gleder meg til den deilige salaten jeg skal ha til lunch.........
Aquarius sa for siden:
Så lurt!! Det er jo noe som sikkert fjerner et hvert momsebehov en må ha..
Forøvrig momser jeg ost og kyllingvinger.. og bacongull.. men momser MYE mindre enn før.. HELT RART.. Men godt.. :p
Tittentei sa for siden:
Jeg momser ingenting:D Helt i begynnelsen tok jeg meg en ostebit med paprika og majones, men har sluttet med det. Er livredd for å ødelegge kuren hehe. Så er nok litt for hysterisk nå i starten kanskje, men blir vel bedre etterhvert og litt mer avslappet til dette:) (får jeg håpe)
SusieBlues sa for siden:
Jeg har gjerne en pakke med Priors kyllingvinger i kjøleskapet, de kan varmes raskt i mikro'n. Deilig snacks!
safran sa for siden:
Jeg så bilde av en helt nydelig kake med smørkrem, så da gikk jeg ned og tok ut litt temperert smør, tilsatte litt Splenda (ble litt kornete, men shit au) og en ts 70% kakao. En liten dæsj kaffe og en eggeplomme røres i til slutt. Dette ble nydelig til kaffen!
lokkebiff sa for siden:
Brokkolibuketter med skinkeost på! Mmmm....:)
Smula sa for siden:
Jeg mumser heller ikke noe nå på jobb. Det blir eventuelt på ettermiddagen og da blir det ofte baconcrisp.
I sommer ble det en del jordbær og bringebær med fløte. I helgene lager jeg noen ganger min favoritt sjokoloademousse, som jeg har "lavkarboisert".
torun sa for siden:
Sitter på jobb no, mumser ost og cherrytomater, og av og til mandler, peanøtter med skall eller valnøtter..
Drikker vann selvfølgelig...
Prøver ikke å gjøre et hver dag..
Valeriana sa for siden:
Oops, tatt på fersk gjerning ...
Akkurat nå sitter jeg og mumser noe som ville fått statens ernæringsråd til å grøsse, nemlig ei teskje med kryddersmør! :p Jeg har nylig spist lunsj og siden den ble litt for mager og jeg fortsatt ikke var helt mett tok jeg meg ei teskje med smør etterpå. Det var akkurat det som skulle til for at jeg ble passe mett.
Ciss sa for siden:
Jeg tyr også til kryddersmør hvis jeg fyser på noe. Eller vanlig smør rullet inn i skinke/salami/(ost).
echs sa for siden:
Synes ost er supert å momse, liker spesielt godt taffelost med tomat, den smaker bedre enn sjokolade :D
Har også kjøpt ein pakke med små smøreoster, Buko, med forskjellige smaker...den er fin om eg treng ein liten "godbit".
...og så har eg nokre små dessertskåler med heistad sin sjokoladepudding i kjøleskapet (for nødstilfeller)...smakte litt tamt, men med kremklatt på var den god!
Zinger sa for siden:
SMØR???!?!?!?!?!?!?!:O
Momser dere smør?!! Jeg er imponert....:)
Chubby`s wife sa for siden:
En halv paprika med en skive salami og ost oppi! Eller krydderost som dip til baconcrispen, for det første spiser jeg ikke så fort og for det andre blir jeg fortere fornøyd!
Av og til tar jeg bare å visper et par egg med litt splenda i...
Liiiz sa for siden:
Jeg spiser valnøtter, ost, (brie, baby bel og vanlig norvegia) sukkerfrie pastiller og cottage cheese med bittelitt vanilje kesam i. Nammenam!
Eliram sa for siden:
akkura nå, reker i majones! (man får kjøpt små posjonspakker med reker eller krepsehaler og med litt majones, sitron og pepper på, veldig godt som moms):)
ellers:
cheddarost og grønn paprika
parmaskinke med philadelphiaost eller snøfrisk
nøtter eller baconcrisp
Photobscura sa for siden:
Spiser du peanøttskallet??:eek:
Distrea sa for siden:
hehe... nææææ:confused: ingen gjorde vel det:eek::p
safran sa for siden:
Akkurat nå: Peppermyntekarameller. :D Fikk levering fra Danmark idag!
Distrea sa for siden:
Mye ostemomsing ser jeg. Syns ånden bli ENNÅ værre enn den allerede er jeg hvis jeg spiser ost alene:eek:
tnutt sa for siden:
Peanøtter og setersmør, like mye av hvert, fantastisk godt.
Photobscura sa for siden:
Heheh, ser sånn ut::p
Nå ble jeg nysgjerrig, for jeg har også spist skallet... ved et uhell. Men er det en bra ting?:o
safran sa for siden:
Akkurat nå angrer jeg på at jeg spiste den smørkremen igår. Ble litt tullete i magen av det. Spise mindre neste gang, kanskje. :o
Distrea sa for siden:
:D
hahaha..Jeg er ikke så nysgjerrig at jeg har tenkt til å prøve:p
Nannah sa for siden:
Oliven!! mmmmmm...litt nøtter iblandt...ostebiter..men jeg elsker oliven:D
Nannah sa for siden:
Ååhh jaa! Det er godt:D
Zinger sa for siden:
Akkurat nå momser jeg kalde kyllingvinger og cherrytomater. Har skikkelig momsesøndag, har lyst å ete alt jeg finner i skapet....:)
Kanutten sa for siden:
Har laget fårikål av kinakål, nesten like god som det ekte ...
Nicpins sa for siden:
Momser aldri.
Røyker jeg, vettu...
mandy sa for siden:
isbiter....
Eplekjerne sa for siden:
Jeg tok en bit med grovbaguette med reker. Buhu... Får gå det av meg. ;)
nomma sa for siden:
Akkurat nå mumser jeg mandler..
kan ellers mumse:
jarlsberg og spekeskinke rullet sammen..
nøtter..
86 % sjokolade
De nye extra dropsene.. knall god de med karamell og mint..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.