Chop sa for siden:
Noen som kan forklare meg hva trackbacks betyr i bloggeverdenen? Ser det står ved siden av "kommentarer" under innlegget. Jeg ser ingen forskjell på det og kommentarer når jeg går inn.
Chop sa for siden:
Noen som kan forklare meg hva trackbacks betyr i bloggeverdenen? Ser det står ved siden av "kommentarer" under innlegget. Jeg ser ingen forskjell på det og kommentarer når jeg går inn.
wander sa for siden:
Hvis du vil at andre skal få tilgang til bloggen din og lese det du skriver kan du sende trackback til nettsider der folk får tilgang til mange blogger og leser...
Klønete forklart, men en sånn bloggtjeneste du kan trackback'e til er www.bloggrevyen.com
Det er i hvert fall slik det er på bloggen min som jeg har på min egen side - jeg merker trackback til innlegget og sender det til en bloggetjeneste så kommer det opp en link fra min blogg dit, og hvem som helst som er interessert kan klikke på den linken og komme direkte til bloggen min og lese.
Chop sa for siden:
Tusen takk for svaret. Jeg henger med på forklaringen. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.