Lurer på om det er andre som får utrolig mye luft i magen av de?
Jeg får masse luft i magen av de og skikkelig kolikk smerter. Klarer og ta de som skal taes til frokost og lunsj, men på kvelden går det ikke, da ligger jeg med smerter halve natta.
Uff det hørtes ikke noe godt ut. Jeg begynte med tablettene igår og foreløpig merker jeg ingenting "bank i bordet ". Håper det gir seg, for de skal jo være så bra å ta, men det blir jo ikke noe greit å ta de om man skal gå rundt å ha vondt.
Hei
Dette er nok veldig uvanlig. Prøv å kutt ut tablettene 3-4 dager og se om magen blir bra, gjør den ikke det er det tilvenning til dietten som er årsak. Blir magen bra, ta tablettene igjenn, kommer besværene retur , får du forsøke uten tabletter. Da må du ta litt seltin på middagen, drikke farris og sørge for å variere grønnsakene mye slik du får alle vitaminer du trenger.
Vennlig Hilsen
Torkil
hei igjen, jeg vet hvordan du har det , det er forferdelig vondt uansett hva det kommer av :( da skal jeg også kutte ut tablettene noen dager og se, har prøvd ganske mye annet uten hell...Jeg har det værst på morgenen men er bedre på kvelden...hold meg/oss oppdatert, lykke til og håper det gir seg:)
vil det forresten affektere vektnedgangen og slutte på tablettene?
merker du forskjell på tablettene? jeg har en anelse om at det er krom-kalum tablettene men vet jo ikke sikkert...men tar du alle da med korte mellomrom eller kutter du ut noen?
jeg har også kuttet ut alle og har kun hatt vondt i morges men det kan komme av de jeg tok igår kveld, har heller ikke tatt siloxan idag for første gang på 3 uker:) håper det går like bra i morgen, også for deg!
så bra at du også er bedre:) jeg tør ikke prøve, jeg hadde så vondt da jeg gikk på tablettene at jeg måtte sette meg ned i veikanten når jeg gikk tur, så drøyer litt. vil gjerne vite hvordan det går med deg da!
lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.