Lollypop! sa for siden:
Jeg har hatt en del mer hodepine enn vanlig, så jeg lurer på om det kan ha sammenheng...
Lollypop! sa for siden:
Jeg har hatt en del mer hodepine enn vanlig, så jeg lurer på om det kan ha sammenheng...
Kanutten sa for siden:
SØK OG LES!!!! :rolleyes:
linnipinni sa for siden:
Jeg er på min dag 2 og har hodepine både i dag og i går..
mofe sa for siden:
Lollypop: nå må jeg si ifra til deg. Det har gått inflasjon i trådstartene dine.
Jeg forstår at du er ivrig etter å få vite mest mulig på kortest mulig tid. Og gjerne mest mulig korrekt informasjon på kortest mulig tid også. Men gi deg selv mere tid.
Og, kanskje det viktigste jeg vil si til deg: Lær deg å oppsøke informasjonen selv. Det er så vanvittig mye informasjon på dette forumet. Og andre steder. I bøker. Når man har lest nok informasjon, utvikles det kunnskap. Og denne kunnskapen kan du integrere til å gjelder DIN kropp. For alle kropper er forskjellige. Og reagerer ulikt.
Hvordan kunne du ha funnet ut om andre har hatt hodepine på ketolyse? Du kunne ha gått på avansert søk, valgt å søke i trådtitler, og tastet inn "hodepine" og "ketose" eller "ketolyse".
Til slutt: gi deg selv tid.
mofe sa for siden:
Jeg vil bare understreke - så det ikke er rom for misforståelse - at for meg, Lollypop, så har du en like stor rett til å være medlem av dette forumet, som meg. Selv om jeg har vært her lengre, har jeg ingen større rett enn deg, til å være her.
:)
Lollypop! sa for siden:
Jaja. Skal bli flinkere til søkinga. Men det står så mye annet i trådene enn hva overskriften spør etter og så ender jeg opp med tre til spørsmål enn jeg hadde før jeg søkte. Det er jo ikke det at jeg ikke har søkt og lest om hodepine og ketose før jeg spurte. Men begge de er store tema i maaaaange varianter...
Men jeg skal "gi det tid" og slutte å skrive så mye.
Smula sa for siden:
Hva med at du lager en liten samletråd neste gang?
Hvis du fortsetter å ha så mange spørsmål, prøv å samle dem og og still flere i en tråd?
For nå begynner det å bli litt sånn "ser ikke skogen for bare trær" her på dette forumet, og jeg begynner å bli litt huggærn...
Og ikke minst: Jada, hadde hodepine så det holdt. Ikke glem å drikke masse vann, men du må nok ty til Paracet en gang i blant også.
Jippi sa for siden:
Jeg har hatt litt vondt i hodet den ene dagen bare, men har hørt at flere kn få hodepine, ganske kraftig også
Lemen sa for siden:
Nei, jeg hadde ikke hodepine når neg startet med ketolyse, og har heller ikke fått det når jeg har gått ut av ketose også inn igjen. :)
Anne sa for siden:
Og for meg, så er hodepine det sikreste tegnet på at jeg er på vei inn i ketose igjen:p
Varer gjerne i ett par dager, hvis jeg er flink og holder meg til ketosekost. Første gangen jeg prøvde meg på ketose, så gikk jeg med konstant hodepine i flere mnd, for jeg var ikke konsekvent nok med kosten og gikk ut og inn av ketose flere ganger i uka...:eek:
...men nå vet jeg bedre...:p
Nille sa for siden:
:)
Huldr sa for siden:
Da kan du legge inn et innlegg på slutten av tråden, det blir mye mer oversiktlig enn å starte en tråd hver gang man vil si/spørre om noe!Jeg hadde kraftig hodepine og mer til ...
safran sa for siden:
Hodepine - helt klart.
SkinnyToBe sa for siden:
Jeg hadde i hvertfall hodepine så det holdt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.