linnipinni sa for siden:
Hehe, klarte ikke la være å måle meg etter jeg så meg i speilet.. Magen har jo allerede blitt strammere. Mirakelkur jo :D
linnipinni sa for siden:
Hehe, klarte ikke la være å måle meg etter jeg så meg i speilet.. Magen har jo allerede blitt strammere. Mirakelkur jo :D
JenJen sa for siden:
Gratulerer så mye :heia:
Smula sa for siden:
Har lest om noen andre som også ser forandringer kjempefort. Det er jo supert. :)
En del av oss har det faktisk slik at det er magen det går tregest med (og da mener jeg ikke fordøyelsesmessig), så hvis ikke du er en av dem, skal du bare være glad og fornøyd!
Tussi jenta sa for siden:
Gratulerer!! Det er kjempebra!!
Jippi sa for siden:
Gratulerer, så kjekt!:) Jeg har ikke målt meg jeg, kun veid meg og fikk fort resultater jeg og:)
linnipinni sa for siden:
Krymper fortsatt jeg :P Vet at det er fy-fy å måle så ofte, men bare klarer ikke la være! Hehe. Har mistet:
Mage: fra 106 til 101! (målte på nytt i dag :o
Kne: fra 42 til 40.5
Legg: fra 40 til 36.5
Lår: fra 64 til 60.5
Hofte: fra 103 til 102
Arm: fra 32 til 31
Æææ, hadde aldri i livet ventet å se resultater så fort :D Har trent 30 minutter på stepmaskin hver dag og da. Og kjenner at jeg er støl i magen (aldri vært det før) og leggen har blitt skikkelig stram! Dette her er så gøy! Vekta har jeg faktisk klart å holde meg unna da. :)
nettan sa for siden:
grattis:) motiverende for deg da:)
*Mette* sa for siden:
Oiii så flott da, gratulere får en vel si :blomster:
Har ikke målt jeg, men jeg har iallfall klart å gå ned 1,7kg på 3 dager så det er jeg fornøyd med... Jeg føler meg faktisk lettere og på en måte... Ikke pga de 1,7kg, men... ja jeg kan ikke helt sette fingeren på det faktisk, bare en rar følelse av det å være på vei mot et mål tror jeg:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.