< Tilbake til oversikten

Hei- på besøk hos dere før jeg kommer hit om en mnd tid:)

MorStine sa for siden:

Er og lusker litt i kulissene deres. Jeg har gått på ketolyse siden mai, gått ned 21 av 24 kilo og har tenkt til å sakte bevege meg over til Fedon-filosofi i oktober. Nå leser jeg kost i balanse og prøver å forberede meg til å tilføre litt etter litt med mer karbohydrater.

Bær over med meg, mulig jeg vil spørre fælt her i starten:)

elle sa for siden:

Åh, gratulerer så masse:)du har jo vært kjempe-flink. hvordag syns du delv det har vært?tung eller har det gått greit?
lykke til videre:)

Gerd sa for siden:

Hei MorStine.
[i][/i]
Du kommer nok til å takle overgangen helt flott, er jeg sikker på. For du har vist en så flott innsats for deg selv, både i medgang og i motgang. Det er en fantastisk prestasjon du har lagt ned.:blomster:
[i][/i]
Masse lykke til med overgangen og jeg ser frem til at du blir mer aktiv her igjen :klem:

MorStine sa for siden:

:klem: Tuuusen takk begge to:)

Elle: Jeg synes det har gått kjempefint. Til tider har jeg vært drittlei av å ikke bare kunne slenge en pizza i ovnen, men for hver gang jeg har stått i mot en fristelse så har jeg blitt betalt med bedre selvtillitt og lavere vekt hver eneste uke. Nå passer alle klærne mine igjen, og det er en så ufattelig følelse å være 23 cm mindre rundt livet, 22 rundt hvert lår og 20 rundt rompa, det gjør så mye med selvfølelsen. Det har jo gått relativt fort, så det er moro å komme på steder jeg ikke har vært siden før jeg startet, folk få hakeslepp:D

Og jeg har fått mye drittilbakemld om hvor lite sånn lavkarbo funker, at det er farlig, lite varig osv, men for meg er det midt i blinken og det funker såååå bra!

torun sa for siden:

Det har jeg blitt anbefalt av flere og, ettersom er egentlig er slank. Trenger å ta av ca 3 kg til av totalt 6 kg. Har tatt av de 3 første på ketolyse. Vet ikke helt hva jeg skal enda..
Kanskje jeg kommer jeg og..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.