leeha sa for siden:
:) hei jeg bare lurte på om det var flere her fra Arendal, kanskje vi kan holde hverandre i ørene (gudene skal vite at jeg kan trenge det) :rolleyes:
leeha sa for siden:
:) hei jeg bare lurte på om det var flere her fra Arendal, kanskje vi kan holde hverandre i ørene (gudene skal vite at jeg kan trenge det) :rolleyes:
nalana sa for siden:
Jeg bor i Arendal i hvert fall!:)
lokkebiff sa for siden:
Mr. Ketolyse himself bor jo i Arendal!!
Også har dere visstnok ketolyse- restaurant og bar der nede... Heldiggriser!!!:p
leeha sa for siden:
vi har ikke det nå lenger så vidt jeg vet. madam reiersen hadde tidligere ketolyse meny der antall karber var oppgitt, men ikke sist jeg var der. men vi er jo heldige alikevel vi bor jo i nordens venedig.
nalana sa for siden:
Og så har vi i tillegg til Torkil, både Bjørn Johan Øverbye og en avdeling av Lindbergklinikken her. Så vi har gode muligheter til å få spesialisthjelp når det gjelder kostholdsrelaterte plager og/eller å gå over til lavkarbo her i byen.:)
leeha sa for siden:
kanskje vi kan prøve å få til et arendalstreff.
jeg har jo lest om oslo treff og bergenstreff, det hadde vært kult å få til ett her
leeha sa for siden:
har vi lindbergklinikk ? hvor da ? det visste ikke jeg :rolleyes:
nalana sa for siden:
På Tromøya et sted. Husker ikke helt hvor. Hadde vært bra med et Arendalstreff ja, hvis vi er en iten gjeng her.:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.