< Tilbake til oversikten

Cæsar dressing fra dialife.dk

Dilly sa for siden:

Jeg bare lurer på hva denne inneholder. Det står null på alt. Kunstig aroma, innbilt parmesan..?

www.dialife.dk/product.asp?product=150&sub=0&page=2

Beskrivelse:
Walden Farms Caesar Dressing 355 ml.

Klassisk Ceasar dressing med parmesan. Bare delikat og smagfuld!

Næringsindhold per 100 gr. 0 kalorier, 0 gr kulhydrater, 0 gr sukker, 0 gr fedt, 0 gr protein, 0 kalorier, Glutenfri.

Stella sa for siden:

Jeg har den som heter:
Walden Farms Ranch Dressing

Den indeholder:
Tripple filtered purified water, white vinegar, cellulose gel, salt, natural flavors, onion powder, garlic powder, sour cream flavoring (non diary), lemon juice, white pepper, xanthan gum, lactic acid, parsley, cayenne pepper, sodium benzoate (to preserve freshness) food color, sucralose. *contains trace calories.

De 0% alting er pr serrving: 2 tbsp (30ml).

Mye rart der ;)
Alt som er under 1 kan de vel skrive som null.

Dilly sa for siden:

Ha ha ha ha

Tenkte jeg det ikke.. men, er det godt? Det var en gøy nettbutikk, kunne tenke meg å shoppe vilt og uhemmet der, dvs. gå amok med sambos kredittkort, hihi..

Stella sa for siden:

Ja den er som alt annet kjøpedressing. Grei å ha når man ikke har mere creme fraiche eller når det bare skal være veldig kjapt.
Jeg har tenkt å prøve Thousand Islands neste gang. Jeg har hatt denne leeeenge så tror egentlig ikke den er spiselig nå ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.