< Tilbake til oversikten

World of Warcraft

Photobscura sa for siden:

Mulig dette er et skudd i mørket, men jeg lurer på om det er noen her som spiller World of Warcraft?
Jeg har en level 35 human rogue, og en level 12 gnome warlock på Hellscream realm (allience), og en troll shaman level 21 på Quel 'Thalas realm, samt en undead warrior som jeg ikke spiller særlig med, level 15 på Auchindoun realm.

Hadde vært artig om noen her spilte, om de var på samme server som noen av mine karakterer, så kunne vi tatt en instance sammen:D

Alfamann74 sa for siden:

Spilte det en stund, men det tok for mye tid, så jeg kuttet det ut.

Nei, tar det mye tid sier du? :lol:

donjuanwannabe sa for siden:

Jeg tenkte å prøve det men har hørt om flere som ble avhengige av det og det styrer livene deres og tar opp all tid så de får ikke gjort annet enn å spille WOW, så jeg har ikke giddet å prøve det engang og jeg skal ikke prøve det heller. Høres ut som narkotika. :eek: Farlig farlig!

Ja, huff!!

Jeg startet altså ikke denne tråden for å få høre at andre har fortalt dere at det er avhengighetsdannende, men fordi jeg tenkte at noen kanskje hadde lyst til å spille sammen med meg:)

Please, ikke gidd å legg inn ett innlegg her om at der synes WoW er farlig og teit. Jeg er i grunn ikke så interessert.

Simple sa for siden:

Jeg spiller world of warcraft, gjort det siden release og raidet i et års tid men tok for mye tid. spiller nå kun et par timer omdagen maks.

Har endel chars på wildhammer, neptulon, og burning steppes.

Instancer er gøy ja, synd jeg ikke har noen chars på en av dine servere. Skulle gjerne gjort noen instancer med deg :)

Så hyggelig med et positivt svar:)
Jeg spiller en del sammen med samboer og noen kompiser da, men de er stort sett en del større level enn meg, og gidder ikke alltid å spille med småripsen;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.