< Tilbake til oversikten

Yoghurt-nøtter? Er det lov å spise?

Knubbelubba sa for siden:

De hvite yoghurt nøttene man får kjøpt på Meny og Rema er de lov å spise? Hvis, isåfall hvor mye? Er så fersk på dette opplegget jeg.

Iset sa for siden:

Nei ikke på Skaldeman. Ikke på noen filosofier, regner jeg med. De er STAPPFULLE av sukker, omtrent like mye som melkesjokolade og lignende. Men guri så gode de er da.

themonk sa for siden:

Nei. Hvis du går på Skaldeman skal du holde deg unna Yoghurtnøtter. Det er nok dessverre mye sukker i disse. Strengt tatt skal man vel ikke spiser nøtter på Skaldeman i det hele tatt. Nøtter og bær er omtalt i samme slengen som "fettlagringsmat"... hvis jeg husker rett. :)

Photobscura sa for siden:

Det du bør gjøre er å glemme at de i det hele tatt eksisterer.

Og jeg bare "hvilke youghurtnøtter? Lalalalalala"

(Ja, de er avhengighetsdannende, hold deg unna!!!!)

Hyper sa for siden:

''

SIGNERER!!!!

Jeg er på "rehab" for andre gang!!!

Valeriana sa for siden:

Å ja, jeg er også fryktelig glad i yoghurtnøtter, det er noe av det beste jeg vet. Men som flere allerede har sagt så er de fulle av sukker, desverre... :(

Knubbelubba sa for siden:

He he he. Jeg begynte å spise de før kuren og det er det eneste jeg savner.... Snufs.. Jeg får holde meg unna da! Takker for svar!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.