Jippi sa for siden:
Både gleder og gruer meg:o . Noen gode tips?
Forresten, forstår det slik at jeg skal ha 15g karbohydrater per dag, men noen her inne nevner 1-1,5 per kg kroppsvekt? Veier 89 kg jeg og det blir jo myyyyye mer enn 15...
Jippi sa for siden:
Både gleder og gruer meg:o . Noen gode tips?
Forresten, forstår det slik at jeg skal ha 15g karbohydrater per dag, men noen her inne nevner 1-1,5 per kg kroppsvekt? Veier 89 kg jeg og det blir jo myyyyye mer enn 15...
Viclin sa for siden:
Det er proteiner det er snakk om, og ikke tenk på et. Konsentrer deg om 15-20 g kh pr dag.
Lykke til!
Jippi sa for siden:
Takk for avklaring,:) var litt forvirret
Robyn sa for siden:
He he, det kunne blitt en gedigen blemme. :lol:
Godt oppklaringen kom før startskuddet gikk.
Lykke til med ketolysestart! :)
Tittentei sa for siden:
Lykke til:)
LilleRosin sa for siden:
Lykke til! :)
safran sa for siden:
Lindabtn sa for siden:
Lykke til sier jeg oxo :) Bare et lite råd, ikke sammenlign andres resultater med ditt og bli skuffet fordi du ikke har gått ned like mye som dem. Dette er så individuelt så du må ikke miste motet om en har gått ned 10 kg på en måned og du bare 4, selv om dere har fulgt samme skjema. Det er noe mange gjør og blir så fortvilet at de gir opp...
AKB sa for siden:
Velkommen og lykke til:)
Photobscura sa for siden:
tuppelura sa for siden:
lykke til, det er en veldig bra kur du har valgt :)
tullann sa for siden:
lykke til
Gerd sa for siden:
Lykke til med ketolyse :)
[color=#006400][/color]
Det er en flott kur :D
[color=darkgreen][/color]
Les boka, og bruk den flittig. Det er den som danner grunnlaget for gjennomføringen av kuren. :ja:
hegekat sa for siden:
Lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.