Nille sa for siden:
Man MÅ ikke være enig med alt folk skriver her på forumet. Det er lov å være uenig - og det er lov å diskutere.
MEN
Når folk ber om hjelp til et problem - eller lurer på noe. Så ER det faktisk mulig å svare skikkelig, - uten å gå i fullt angrep. Alle har vært nye en gang.
Jeg gir som regel klar melding sjøl, men i det siste syns jeg tonen her har blitt adskillig krassere enn nøvendig. Om dere syns spørsmålet er helt på trynet er det lov å lavære å svare isteden for å gjøre narr eller kjefte.
Det er selvfølgelig lov å be folk om å lese boka eller søke på forumet - det skulle bare mangle. Men ikke gå til personangrep og begynn å diskutere ting som ikke har noe med trådstarters spørsmål å gjøre i det hele tatt ! Alle har vært nye engang.
Vi mister verdifulle medlemmer her inne og folk tør ikke spørre om hjelp ute i forumet når det er slik. Innboksen min er statig full av rop om hjelp. Jeg har ikke alltid tid til å svare alle slik ejg vil og må hevise mange til å heller poste i forumet for å få svar fra flere/andre.
Det skulle ikke være nødvendig !
Ber om FULL SKJERPINGS her please !