Neanine sa for siden:
Er det vanlig å få hodepine og være kvalm når man går på ketolysekuren? Jeg begynte i går på kuren, og er helt elendig i dag. Måtte dra fra jobb kl 12:00.
Håper noen vet.
Neanine sa for siden:
Er det vanlig å få hodepine og være kvalm når man går på ketolysekuren? Jeg begynte i går på kuren, og er helt elendig i dag. Måtte dra fra jobb kl 12:00.
Håper noen vet.
Mjaa74 sa for siden:
Hei
Dette er helt vanlig - iallefall det med hodepinen.... Sørg for å drikke rikelig, dette kan hjelpe NOE.
Vanligvis går det over etter noen dager eller et par uker, og jeg tipper at det ikke kommer til å være så ille som dette i dagene som kommer. Husk at kroppen din får helt sjokk når den ikke lenger blir overøst med karbo og sukker = abstinens!!
Jeg tok hodepinetabletter i begynnelsen for å overleve jobben og ettermiddagene...... gikk helt fint det!;)
Lykke til videre!:D
Gerd sa for siden:
Ja, det er vanlige bivirkninger. Og det står det om i boka også. :)
Drikk masse vann, gjerne 2,5-3 liter dagen, i begynnelsen få også i deg saltholdig drikke.
Neanine sa for siden:
Tusen takk for svar :)
Hvilken saltholdig drikke kan jeg drikke?
Gerd sa for siden:
Farris, anbefaler Torkil. For vi mister mye vann i starten, og da kan farris hjepe til med å holde igjen litt på vannet. :)
Neanine sa for siden:
Da skal jeg kjøpe meg farris. Takk igjen ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.