Zinger sa for siden:
Finnes det noe slikt som et program her inne der du kan skrive inn hva du har spist, og så regner det ut hvor mange karbohydrater det er i maten/måltidene??
Syns jeg har sett snakk om det her inne...? Høres lettvint ut..
Zinger sa for siden:
Finnes det noe slikt som et program her inne der du kan skrive inn hva du har spist, og så regner det ut hvor mange karbohydrater det er i maten/måltidene??
Syns jeg har sett snakk om det her inne...? Høres lettvint ut..
Nille sa for siden:
Personlig bruker jeg [url]www.fitday.com[/url] og liker det.
Trolljenta sa for siden:
De fleste bruker mat på data virker det som.
Jeg har et gratis program som ligger ute her: karboteller. Det er ikke så bra enda, men skal funke greit.
Viclin sa for siden:
[url]www.sparkpeople.com[/url]
nalana sa for siden:
Som du ser er det litt å velge i. Jeg har testet alle utenom karboteller, og jeg liker fitday best.
LilleRosin sa for siden:
Nå har jeg registrert meg på Fitday. Ser fint ut det, men blir litt usikker med henhold til maten, og hvordan jeg skal registrere det. Jeg fikk registrert de 3 eggene jeg har spist i dag.
Men så har jeg også spist en salat på jobben. (150 gram - i den var det litt salat, tomat og agurk, og bittelitt løk) Hvordan skal jeg få lagt inn det da?? :confused:
Trolljenta sa for siden:
Det får du jo selvsagt ikke lagt inn når du ikke vet mengden av de forskjellige grønnsakene, men du kan jo gjøre et anslag.
Best å legge inn alle matvarene selv på fitday istedenfor å bruke de som ligger inne synes jeg
LilleRosin sa for siden:
Ja, det var det jeg gjorde nå. ;) Jeg tror jeg legger inn litt selv etterhvert. Nå kanskje jeg får mer kontroll også! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.