elle sa for siden:
Heia
såg en plass at det va nån som hadd en tråd dær dæm kalla seg august-færskingan. tænkt eg sku rapp den å hør om det e nån september-færskinga som vil del litt veiing og sånn med meg...???
anyone??:) :) :)
elle sa for siden:
Heia
såg en plass at det va nån som hadd en tråd dær dæm kalla seg august-færskingan. tænkt eg sku rapp den å hør om det e nån september-færskinga som vil del litt veiing og sånn med meg...???
anyone??:) :) :)
sea4me sa for siden:
Hei,
Har spist min Atkins diett i 3 uker nå.
Resultatet ser du under. Men vekta stod helt stille i uke 2 (- 4 kg) før den igjen beveget seg nedover og nå er -6 kg.
Lykke til med dine veiinger.
nettie sa for siden:
hei dere.
går på ketolyse no å lurer på å hoppe over til atkins...er jo ikke store forskjellen men jeg tror kroppen min fungere bedre på atkins siden jeg bare har 7 kilo igjen,....har ikke gått ned noe på 4 uker nå å tenkte at atkins ville løse problemet..lure på om noen kan hjelpe meg med hvilken bok jeg trenger eller om det er nødvendig med bok i det hele tatt..
på forhånd takk
Thomasina sa for siden:
Jeg er fersking igjen, jeg og. man må bare begynne igjen.
Spiser jeg feil, da begynner jeg bare igjen, ikke som sist da jeg bare ga opp.
så da blir målet fra i dag å komme meg ut fra hundretallet. Det blir 11 kg først, og så setter vi ny målet etterpå.
elle sa for siden:
Så bra at det har vært noen hær på siden:)
Jeg har gått ned litt over 3kg, på 2uker.Har veiedag imorgen, så det blir spennende. Jeg kjenner meg helt fantastisk!!Hunøret er på topp og alt ellers også.Jeg tror virkelig dette er min "redning".
Når har dere veie-dag?
:klem:
sea4me sa for siden:
Veiedag igjen
Etter uke 4 = -8
Etter uke 3 = -6
Etter uke 2 = -4
Etter uke 1 = -4
15 kg igjen.
2 kg i uka skulle vel bli snaue to måneder til.
Men dette er vel litt optimistisk da det er grunn til å tro at det går litt senere etterhvert.
Holder fortsatt ut selv om det er plagsomt å se på resten av familien når de koser seg med pizza og godteri på lørdagene :hylgrine::hylgrine:
elle sa for siden:
:)
Veiedag igjenEtter uke 4 = -8
Etter uke 3 = -6
Etter uke 2 = -4
Etter uke 1 = -415 kg igjen.
2 kg i uka skulle vel bli snaue to måneder til.
Men dette er vel litt optimistisk da det er grunn til å tro at det går litt senere etterhvert.Holder fortsatt ut selv om det er plagsomt å se på resten av familien når de koser seg med pizza og godteri på lørdagene :hylgrine::hylgrine:
Så bra:)
Men vi har flytta til siden september/okt ferskingene. kom dit:D
god helg!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.