ja jeg har ikke akkurat rast ned i vekt, men bildet er beviset. GURI MEG..... det er jo stor forskjell jo. Det vises kjempe godt på meg.
Ser jo at målene har gått sammen... men har liksom hengt meg opp i vekta. Så der ser jeg at vekt kan man egentlig bare drite i. Da jeg så bildet ble jeg så motivert at jeg kommer ikke til å gi opp dette så lett.
Må jo ha dannet en god del muskler siden det vises så godt, men bare 4 kilo ned.
WHAT!!!! Du må ha regnet feil på tickern din. Herregud da. Du er FLOTT!
Er ikke du for tynn for ketolyse nå så er jammen ikke jeg heller det. Jeg har like mye mage som deg på de siste bildene, og jeg har vist en BMI på under 24.
WOW TULLANN!!
Man kan se konturene av magemusklene dine! Har du trent mye eller?
Er det ikke motiverende når du ser i speilet at det funker, ikke bare i tallene?;)
Det erult mulig jeg ikke kan veie 60 mere. Kroppen har jo forandra seg etter 2 svangerskap. Pleide å veie det, derfor det ble målet. Første delmål er under 70.
Å ha sånn mage etter to svangerskap, det fårn si! Jeg hadde vel ca samme utgangspunkt som deg, har ikke bært fram et eneste barn, men magen min ser ut som en godt brukt skinnsekk...
Er glad magen ikke fikk en heng og heller ingen strekkmerker på magen. Men strekkmerker på lår, håndtak og rumpe. HAUGEVIS. Stygge store. Spesielt på lårene.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.