< Tilbake til oversikten

Mat for oss som starter NILLING i morgen

tullann sa for siden:

Heisann alle tøffe damer!!

Da er jeg klar for morgendagen. Her skal det NIlles. bestemte meg for å være skikkelig streng. jeg MÅ jo klare det i ei uke.. eller hur? Håper det blir så enkelt og at resultatene kommer så bra at jeg fortsetter i noen uker til. Skal finne ut hva kroppen ikke tåler.

Så jeg har en ide: Vi som skal nille, kan vell sette opp dagsmenyer her. Så får vi kanskje hjelp av proffene til å justere litt også.

Vi tar gjerne mot tips og råd, og si fra om menyene er heeeeeeeelt på jordet.

jeg starter:

frokost: 2 egg stekt i meierismør og 4-6 remser bacon, 2 ss cocosa, 25 g agurk, 25g paprika, 20 g kinakål. ( klarer ikke mye fokost, så tar mere karber i form av grønnsaker senere på dagen)( 2 karber)

Lunsj: Blanda salat med kinakål, agurk, paprika, egg, skinke, olje over ca 6 karber til sammen

middag: 150 g koteletter, 150 g brokkoli

kveld: 1 kotelett, 50 g brokkoli aguk og paprika ( til sammen 3 karber)

Sum 15,5..

2,5 liter vann , te

Inegn meieriprodukter og ingen søtstoffer. Alt stekes i meierismør pluss cocosa på si:)

torun sa for siden:

Blir med jeg og!

Frokost: omelett stekt i bremykt-tror det er lov. Surrer litt blomkål og purre først og heller over egg. Må vel klare meg uten ost oppå:rolleyes:
Lunsj :kokt egg, kinakål, bønnespirer,tomat, blomkål.. er bare det jeg har i kjøleskapet ikveld.
Mellom skiver av skinke og tomat og agurk
Middag: stekt kylling med blomkål og broccoli pure.
Kvelds ? omelett eller middagsrester.

Vann :
1/2 l til frokost
2 l på jobb, det pleier gå bra
1/2 l til middag
1 liter i løpet av kvelden
Blir det for mye eller :confused: Pleier drikker mer enn 3 liter hver dag.:eek:

Dette skal gå bra - skal-skal-skal:D :D :D

Trolljenta sa for siden:

Husker du fett i alle måltidene?
Bytt ut brelet med meierismør. Meierismør tåler steking best og inneholder ikke noe herdet fett.

tullann sa for siden:

Hva med min meny??? Ser den grei ut?

Titti sa for siden:

Lykke til :D

torun sa for siden:

Huff - mente bremykt IKKE brelett .. beklager skrivefeil.. men kjøper meierismør i morgen for sikkerthets skyld
Skal prøve å huske mer fett .. har olje i salaten iallefall.

Trolljenta sa for siden:

Jeg synes det, forutsatt at du ikke er gnien med fettet når du steker.
Ellers kan du øke karbene litt til 20 gram karbo og bytte ut kinakålen med annen salat. Kinakål er visst for det meste vann sies det

Trolljenta sa for siden:

Ja, det går for det samme. Hold deg til meierismør.
Og pass på at oljen din er kaldpresset/extra virgin

nettie sa for siden:

henger meg på her jeg også..

frokost: omelett av to egg skinke ost og paprika stekt i meierismør og med en god håndfull ost på toppen

lunsj: 100 gram blanda salat paprika egg krepsehaler og reker olje og balsamiko til dressing

middag: 150 gram kalkunfilet brokkoli, blomkål og sopp laga me litt skysaus av smør vann og litt buljong..litt erlet

kvelds: 2 til tre kokte egg med litt majones

ellers spiser jeg alle letolysetabelettene og to ss coscosa pr dag..
2 til 3 liter vann

tullann sa for siden:

Da er jeg igang. Sitter og inntar dagens frokost nå. 80 g bacon i terninger( mye bedre enn strimler), siste egget i kjøla, paprika, litt purre og agurk. MYE meierismør og 2 ss cocosa. Pleide å skylle ned cocosaen med litt saft for å fjerne smaken ( eneste saft glasset for dagen) MEN... kunne jo ikke det idag. ÆSJ..... cocosa smak mellom tenna!!!

Lillegull er syk, så natta har vært hard. LIte søvn. Blir nok å sove litt på dagen idag etter dattra er levert i barnehagen.

Nå vokner han... see yahh girls

Dadda sa for siden:

Hei :) Svarte på den forrige tråden jeg før jeg oppdaget denne. Jeg er også igang f.o.m. igår og hodepinen er så definitivt på plass. MEN DETTE SKAL GÅ SÅ BRA !!

Dadda sa for siden:

Flyttet innlegget fra forrige tråd hit jeg

"Da er jeg igang. Første dag var søndag - uten cola light/pepsi max og Atkins barer - og hodepinen er allerede dundrende på plass :eek: Var usikker på dette med meierismør så jeg droppet det første dagen. Også usikker på fiberkli..Jeg inkluderte fetaost siden det er geitost. Håper det er greit?!

Dette spiste jeg dag 1

eggerøre (laget med vann i mikro)
bacon (stekt i ovnen)
ovnsbakte sjampignon med litt olje

kokt skinke rullet i salatblader

Salat (salat, agurk, gul paprika, purre, vårløk, avocado, fetaost, stekt svinekotelett i biter, tørkede urter)

Resten av en svinekotelett

vann, vann.... bonaqua

På vekta idag var jeg gått ned 500 av de 700 gr jeg hadde lagt på meg. Bruker dagens vekt som utgangspunkt for "nilling-resultatet"

Nå er jeg spent på å høre hvordan det har gått med dere andre :)"

Når jeg ser på dette så tror jeg at jeg har fått i meg for lite fett?

tuppelura sa for siden:

Maten i dag ble:
lunsj: salat,reker og skinke, med olje.
middag: 2 laksefileter stekt i masse smør og brokkoli til.
kvelds: 3 egg,bacon stekt i masse smør og en tomat( orka ikke salat til for jeg var mett).

ellers så har jeg drukket en kopp kaffe og ca 2-3 liter vann.

tullann sa for siden:

Fikk til dette mat på data programmet idag og kom fram til denne sammensetninga. Er den grei? for mye protein?

kcal: 1914
protein:140
fett:144
karb: 10 ( men regna meg fram til 14 selv) hva stoler jeg på???

Nille sa for siden:

JA

På "nilling" er forholdet mellom næringsstoffene

70-75 % fett
20-25 % protein
5 % karber

OM man teller kalorier (som man egentlig IKKE skal) er det optimale mellom 10-12 ganger vekten din i lb/pund. F.eks. veier du 70 kilo = 154.3 lb (se [url]www.convert-me.com[/url] ) dvs.min 1543 kalorier - max 1853 kalorier pr dag.

Dadda sa for siden:

Oj :o jeg har ikke tenkt på de forholdene. Det får jeg gjøre idag da....Ikke har jeg regnet ut nøyaktig antall karber heller (fyyy)-tatt alt på øyemål også

Mandagens mat ble:

Skiver med skinkestek

Salat (salat, agurk, gul/grønn/rød paprika, litt rødløk, sorte oliven skiver, feta, litt reker) med dressing av olje/balsamico eddik

Salat (salat, agurk, rød paprika, vårløk, purre, avocado, feta, tørkede urter, stekt kylling med chili) - ingen dressing

vann+bonaqua+1/2 kopp kaffe

Tyvveide meg igjen idag (vet at det ike er lurt :o ) og hadde mistet 300 gram....vet jeg kan gå opp igjen imorgen men jeg nyter likevel følelsen idag :D

Dadda sa for siden:

Glemte å si at hodepinen ikke er så ille idag (enda).
Kampen mot kunstig sukker fortsetter :p

torun sa for siden:

Hei Ser at jeg og har for mye proteiner og for lite fett - sammensetningen alså

Igår
74 g protein
90 g fett
15 g karber
Kun 1 178 kcal det er nok for lite.

Skjerpings til idag..
Meny igår

Frokost : kjøttdeig og blomkål stekt i olje
Lunsj: kokt egg og salat, kinakål tomat og agurk..
Middag : kjøpte en karbonade og åt salat til men kom på etterpå at den var sikkert tilsatt diverse som jeg ikke har lov til:(
Kvelds : blomkål og egg

Drakk nesten 3 liter vann

Dadda sa for siden:

flink du har vært Torun :) bruker du et utregningsprogram ? det har ikke jeg gjort men kanskje jeg burde?

torun sa for siden:

Bruker mat på data .. lastes ned på matportalen.no/
Den er ok selv om ikke alle matvarene er der feks så finner jeg ikke meierismør men går ut fra at det er ok å bruke smør for det er forskjellige sorter margarin på listen.:)

Dadda sa for siden:

takk :) Den siden har jeg faktisk vært borti når jeg tenker meg om. Gått i glemmeboken etter at jeg sluttet å veie osv. skal ta en titt på den igjen.
Jeg er desverre slik at jeg må ha ting enkelt for at jeg skal orke å gjennomføre. Masse planlegging gjør at jeg faller tilbake på det gamle. Er nok derfor jeg har spist litt ensformig under denne dietten :o

tullann sa for siden:

meny idag: frokost og lunsj samme som igår, men med litt mere karber og mere fett i forhold til proteiner.

Dette går jo så det suser det.

Er pesto lov????????

Dadda sa for siden:

jeg tror jeg kommer til å få problemer med å få i meg nok fett ....fikk nok det mye fra meieriprodukter

Hva tror du om Feta Tullan?

"Tullan: Dette går jo så det suser det."

Ja det gjør utrolig nok det !!! klokken er snart 1 og enda så har ikke søt-monsteret våknet !!! og det selvom jeg har glemt krom ....

Dadda sa for siden:

Pesto? vet ikke jeg....hva innehoder det egentlig? olje, krydder og ferske urter....

tullann sa for siden:

Aner ikke om feta jeg.

Sovet dårlig inatt og nå sover lillegull, så Tullann skal ned å duppe litt. hihi

Flinke er vi

Dadda sa for siden:

Jeg bestemmer meg for å fortsette å spise feta i små mengder :rolleyes:

jepp - kjempe flinke er vi :D

torun sa for siden:

Mat 2 dag på "nilling"

Sliter med at jeg ikke skal spise ost, så det kan være jeg ikke klare den, med det er jo lov med litt ost...

Frokost : stekt kjøttdeig, løk og blomkål
Mellom tomat og skinke
Lunsj : eggerøre med steikt kjøttdeig, paprika, løk og blomkål
Mellom : sukkererter og bønnespirer
Middag: kylling blomkål og paprika
Kvelds: bønnespirer og noen reker

Fryktelig lik på gårsdagens .. men men..
Igår hadde jeg veldig hodepine, det er begynt å gi seg.
Drakk ca 3 liter vann hittil, blir det før jeg legger meg.
Tot 20,2 karber, igår 15,6 iflg mat på data.
Fikk ikke regnet på bønnespirer for det fant jeg ingen plass. Var ikke mange jeg at ca 10 gram men de teller jo likevel..

Dadda sa for siden:

Så langt går det fortsatt bra. Det største suget etter cola light har gitt seg og hodepinen er bedre :) Da søtsuget kom igår kveld tok jeg krom og det hjalp.

Dette ble maten dag 3

Frokost: Roastbiffskiver og champignon
Lunsj: Salat, gul/rød/grønn paprika, sort oliven, agurk, reker, feta +dressing av olje og balsamico edikk
Mellommåltid: Litt roastbiff og champignon
Middag: Ruccola, agurk, gul paprika, purre, vårløk, avocado, feta, tørkede urter, 1 kylliglår med chilli

tullann sa for siden:

Heisann jenter!!! Går det bra med alle som "niller" denne uka her??

Her går det supert. Skriver inn menyene på kveldene jeg, når alt er inntatt.. hihi

Ciss sa for siden:

Pesto inneholder pinjekjerner og gjerne også parmesan. Kan nok ikke brukes ved Nilling, tror jeg...

Dadda sa for siden:

Gleder meg til å se menyene Tullan.Trenger fornying i mine :o Dagen idag fortsatt helt fin! Savner ikke cola lighten så mye som tidligere - utrolig nok!

Ciss- enig med deg om pesto....mente også at det inneholder en del snaks som ikke er helt ok ....smaker liksom litt for godt :D

tullann sa for siden:

Mat i dag:

Frokost: 1 kotelett 70 g rosenkål stekt i smør. 3 karb

lunsj: 30 g blanda salat, 50 g agurk, 30 g rød paprika, 25 g løk, 10 g purre, 150 g kjøttdeig med masse tacokrydder.

Tablett til hvert måltid, og masse vann og te.

resten av dagen har gått helt fantastisk. Jeg som er vant til å bli kvelm av mye vann, har nå drukket 3 liter idag, og jeg er fortsatt tørst. Tisser 2 ganger i timen , men er fryktelig tørr i munnen.

Ble ganske perfekt sammensatt maten idag. Regna ut i fitday. Har endelig funnet et matprogram som er greit å bruke.

grams cals%totalTotal: 1401
Fat:104 938 68%
Carbs:17 42 3%
Protein:101 404 29%
Om det skal være HELT perfekt skulle jeg havna på 70/25/5, men dette er tilnærma.

Føler meg superflink!!!:D :D :D

Ble laks og blomkålstuing til middag, med stekt løk i smør.

Kvelds ble det samme som til lunsj. Salat med taco kjøttdeig.

Har også tatt 10 g cocosa og 20 g linfrøolje.

Dadda sa for siden:

Så flink du har vært Tullan!

Føler at jeg har greid meg veldig bra i dag jeg også:D . Kjempeforskjell fra søndag og mandag hvor søtsuget var enormt og hodepinen likeså.
Har ikke detaljmålt eller regnet ut slik du har gjort, men føler at mengden tilsvarer det jeg veide da jeg satte i gang med Atkins.

Dette er min mat onsdag- dag4

Frokost: Skinkestek skiver og roastbiff med rå sopp
Lunsj: Samme som gårdagens salat-middag med kylling i chilli
Mellom måltid: Rester etter salaten til lunch
Middag: bacon, ovnstekt sopp og aubergin i olje

Drikke: ½ kopp kaffe, vann, bonaqua

Har vært flinkere med kosttilskudd igjen og tok ekstra krom ikveld når søtsuget plutselig dukket litt opp igjen.

tullann sa for siden:

Motiverende er det også. Bare det å føre opp her og prate med dere andre er jo helt topp.

Dadda: jeg har blitt hekta på fitday skjønner du.. tihii...

Bra hodepinen og søtsuget er på vei bort. Jeg har det bare sånn innimellom, men prøver å finne på noe når det kommer. Har derfor nettopp mala en ved kasse hvit!! hehe

torun sa for siden:

Hei på dere !

Synes det går greit jeg og, har ikke hatt så mye hodepine idag og vekten er lik no ikveld som den var idag tidlig :D Spennende å veie seg imorgen..
Synes kanskje jeg spiser for lite, men har klart å komme meg opp i 16 karber. Men det blir for lite fett. Steker alt i meierismør.
grams cals%totalTotal: 934 Fat:68 612 65% Sat:0 0 0% Poly:0 0 0% Mono:0 0 0%Carbs:17 61 7% Fiber:1 0 0%Protein:66 263 28%Alcohol:0 0 0%
Får spise noe lite til .. til kvelds..

Dadda sa for siden:

God morgen :) helt enig med at det er veldig motiverende å gjøre dette sammen! Tar jeg feil eller er det oss (tullan, torunn, dadda) som er mest aktive i denne perioden og at de andre kommer etter etterhvert? Snek meg til en tur på vekten igjen idag...samme som igår...men jeg føler virkelig at noe er i ferd med å endres..og jeg nå får flere kommentarer om endringer i vekten min enn på lenge. Barna som ser meg omtrent bare hver helg sier jeg ser mindre ut for hver gang jeg ser de (:D :D ). Men er nok litt opphengt i vekta....målte midjen igjen igår og hadde gått 2 cm siden sist jeg målte for 2-3 uker siden :D får bare satse på at vekten kommer etter.

torun sa for siden:

God morgen:)
Ser ut som det hjelper å være flere, vi klarer dette her:D
Vekten gikk ned fra i går morges 0,5 kg :D Totalt ned på 5 uker 3,2 kg.
Satser på det fortsette.. Etter 3 uker uten endring var det kanskje "nilleuken" som satte fart på det.
Går forsåvidt greit men føler at menyene mine blir kjedelige spesielt når jeg prøve å holde meg uten meieri produkt.
Har problemer med å komme meg opp i nok.. tror jeg ..
Leste en plass-husker ikke hvem- at de hadde grønlig farge på urin når vekta gikk ned og det har jeg hatt no disse dagene... så det er kanskje noe idet:confused: :confused:
Har brukt fitday no og når jeg får lagt inn litt matvarer så ser det ut til å være et bedre prg enn mat på data. For de tallene jeg legger inn fra innh fortegnelsen på matvarene må jo bli rett!! :eek: Også viser det veldig greit fordelingen..

Dadda sa for siden:

:heia: gratulerer med nedgangen!

Grønnfarge har jeg ikke hørt om....og ikke har jeg sjekket heller...spennede om du får svar på det.

Fitday-er det et gratis program ?

Photobscura sa for siden:

Hei! Bare noen tips, balsamico inneholder sukker, det kan med fordel unnlates i alle fall under nillinga. Det samme med buljong, gjerne mye sukker i dem, med mindre du finner noen av de tydeligvis svært sjeldne typene uten (jeg har lett og lett!!) Kalkunkjøtt er veldig magert, for å få i seg nok fett kan det med fordel brukes fetere kjøttyper.
Og så lurer jeg på hva erlet er?

Nå var dette tidlig i nille-uka di, men det tror jeg også! Frokosten kunne du f.eks ha stekt i smør, og så kan du helle olje over salaten din! Fortsatt usikker på fetaosten, men i små mengder kan det vel ikke skade. Har du prøvd den fra innvandrerbutikkene? Den er goood! (Den fete typen, som selges i løsvekt!)

Dette har dere jo fått svar på. I seg selv er vel ikke pesto så farlig om man lager det selv. Men det blir kanskje litt i overkant for nille uka:p
Man kan jo lage f.eks hvitløkssmør eller eggesmør som tilbehør med litt eksrta piff!
Jeg slenger meg på den tjuende, forresten;)

Viclin sa for siden:

Toro kjøttbuljong i terninger har ikke tilsatt sukker.

Men jeg spiser ikke kjøtt:(

Viclin sa for siden:

Å nei, stemmer det. Da er det kanskje verre, ja. :(

Spiser fisk da. Har sett etter fiske- og grønnsaksbuljong uten sukker, men no luck....

Viclin sa for siden:

Nei, det er dårlige greier. Skjønner ikke hvorfor de ikke klarer å lage de variantene uten sukker, når de klarer det med kjøttbuljongen i terninger.

tuppelura sa for siden:

Nilleuka går veldig bra her, er jo bare å kutte bort fløte og rømme. brus og annet sukkererstatning har jeg holdt meg borte fra hele den tiden jeg har holdt på, snart 4 uker.

Maten i går ble:
frokost: egg og bacon.
lunsj: salat med skinke og egg.
middag: en laksefilet med salat og brokkoli.
kvelds: en bit blomkål og litt tomat, for å komme opp i nok karbo.

ellers så tar jeg ketolysetablettene, drikker ca 3 liter vann og tar ca 3-4 ss med cocosa.

tullann sa for siden:

kopierer det samme som i journalen jeg.

Åhh... idag er j sliten. Uten å ha gjort så mye. Er SYKT tørst idag. Har kommet til 3 liter vann og ennå er kvelden ung. Aner ikke hva som skjer.

Jeg som sliter med å få i meg 2 liter til vanlig.

jaja... mulig det er noe som følger med det å være i ketose.

Maten har vært grei idag også.

Frokost: 100 g laks i smør, 100 g most blomkål med smør og krydder.

Lunsj: 50 g laks, 60 g kotelett, paprika, løk, agurk, purre, blandasalat, blomkål ( orker ikke skrive ned gram)

Middag: 150 g kylling, 100 g blomkålmos, 30 g paprika, 40 g løk stekt i smør, purre. Alt med endel meierismør

kveld: 100 g bacon, 50 g blomkål, 50 g kylling.

Alt for mye proteiner idag. men shit.. la gå. Må hive i meg cocosa for å kompansere. Og sette meg litt på spinn sykkelen.

Har drukket TE hele dagen, og som sagt bøttevis med vann. Noen som kjenner tegnene?? Noe som skjer i kroppen?

torun sa for siden:

Det å kutte ut meieriprodukter og nøtter ser ut til å ha hatt god effekt på meg. Har ikke fått fyllt ut fitday enda... Men skal ta det senere ikveld.
Også ikveld er vekta lik i dag morges og jeg har drukket og spist masse. Spent på vekten i morgen tidlig..:)

Frokost: stekt kjøtt, rosenkål og blomkål
Lunsj: stekt egg, blomkål og rosenkål
Mellom:skinke og salat
Middag: biff stroanoff, uten ris selvsagt

Vann :
Frokost 0.5 l
Jobb: 1 l
Møte: 1.2l
Middag 0.5l
Kveld.0.5l

Kanutten sa for siden:

lag krafta selv :eek:

Kjøp kattfisk hos fiskehandleren og kok opp bein og alt.
Sil av den avkjølte væsken og hell alt i isterningposer.
Det gjør jeg :p Da har jeg fiskekraft til enhver tid :D

Å guud, så slitsomt...!
Hehe, nei, altså; takk for tipset!

tullann sa for siden:

Alle dere flinke... se på menyene for NILLE uka vår da. Ok?

Dadda sa for siden:

Hei allesammen!
Jeg er litt småstolt i dag for at jeg klarer nillingen:p . Dagen i går var litt annerledes enn den før. Søtsuget var tilbake noe timer (laaaange timer) men jeg klarte meg. Jeg var i tillegg på ”jentetreff” om kvelden og klarte meg greit der også – kaker og all maten til tross:D . Litt galt ble det som jeg valgte å spise av maten (flaut å ikke spise noe) –hjemmelaget tomatsuppe uten mel med løk og fersk basilikum, men det kunne vært verre. Cola lighten holdt jeg meg også unna:D . Det at allesammen umiddelbart merket at jeg var blitt mindre hjalp nok på motivasjonen.

Photobscura-Prøvde meg også på mer fett…..føles fortsatt rart og litt vanskelig. Skal å gå på innvandrerbutikken etter feta ...

Meny dag 4
Frokost: bacon, stekt sopp, eggerøre (fett!)
Lunsj: stekt aubergine og bacon (fett!)
Middag: salat, agurk, rød paprika, vårløk, purre, tørkede urter, feta (feta gjør den fuktig og ”fet”)
Kveldsmat: tomatsuppe med tomat, løk og basilikum
Drikke: 2 kopper kaffe, vann, Farris, Bonaqua

Ønsker alle en flott dag!

Å, ja, jeg vet!
Og jeg som liksom begynte å peile meg inn på lettprodukter den dagen jakka ikke passa, hehe.
Helt til jeg oppdaga lavkarbo, og mine virkelige preferanser! Les litt mer litteratur om lavkarbo, få med deg de fysiologiske forklaringene på hva godt fett gjør med kroppen, og det føles straks bedre!!!

Lykke til videre, flinke quinder:klem:

Dadda sa for siden:

ja ikke sant photobscura :) man har levd "fettfritt" så lenge at til og med smaken av fett er rar....henger igjen i ganen lenge....følte jeg fikk i meg masse fett igår i forhold til vanlig, bare for å oppleve at jeg følte at jeg var flink og hadde gjort noe galt på en gang. :rolleyes:

Kjenner følelsen. Men etter noen runder med min far, og han faktisk forsto hvordan jeg spiste, så grunnet han litt over det, og kom fram til at han har spist ganske så lavkarbo hele livet han også. Der snakker vi at alt stekes i meierismør, fettranden på kjøttet skjæres så absoultt ikke bort, etc, så bortsett fra potetene (brød tåler han ikke), så er han ganske så lavkarbo selv. Da sier det kanskje litt og da, at han er den eneste i søskenflokken sin som IKKE har fått diabetes!!!
Så jeg har vært vant til fettsmaken, men måtte nyvennes. Og jeg liker det! De fleste bør være oppmerksom på at man kan få fettmage i starten, særlig om man har fulgt Grete Roede-lignende råd, og ikke er vant til fett i kosten. Fettmagen kan føre til litt ubehag og diare, men det går over, man blir vant til det!

Dadda sa for siden:

ja der kan man se:p skikkelig tegn på at det virkelig fungerer !!
Jotakk magen har jeg kjent litt av, men det gjør ikke noe. Gledesfølelsen av at magen er blitt bittelitt flatere overgår ubehaget :D

Nydelig! Og fettmagen går over!

Dadda sa for siden:

Hei allesammen!
Unnet meg glasset med cola light i går kveld slik jeg hadde lovet meg selv :)
Jeg er overrasket hvor søt smaken var! Men det var godt !:D
Vekten er på vei nedover. Føler forskjellen mer enn jeg ser den – men den er klart på vei ned.
Går på en ny dag med godt mot.:boxing:
[size=3][/size]
[font=Times New Roman][/font]
Rapport Mat dag 6

Frokost: salat, paprika, agurk, feta, vårløk, purre, roastbiff
Lunch: røkt skinke og avocado skiver
Middag: salat, gul paprika, agurk, feta, vårløk, purre, tørkede urter, kylling med chilli
Kvelds: 1 kyllinglår
Drikke: vann, bonaqua, og 1 helgeglass med Cola Light (som jeg hadde lovet meg selv)

Dadda sa for siden:

Så er helgen over. Bortsett fra cola light glassene har alt gått bra :) . Ingen melkeprodukter så langt. Er litt i grublehjørnet for tiden så jeg har ikke vært så flink på forumet som jeg hadde tenkt. Vekten har ikke akkurat rast ned, men jeg håper det setter igang snart :rolleyes:
Hvordan har det gått med dere andre?

Dadda sa for siden:

Har dere alle falt ut av nilligen?? dere er så "stille"
Ønsker dere en flott dag!

torun sa for siden:

Hei .. har visst det ja!
Gikk ned en kg til søndag morgen og til mandag morgen var nesten alt, 0.7kg kommet på igjen... Skjønner ingenting..
Gikk galt med nillingen på lørdag da jeg ble invitert på nylaget eplekake.. Spiste ikke mye men .. det var vel nok.
Har inført meieriprodukter og nøtter igjen og har til idag gått ned igjen 0,4 kg igjen.
Har bestemt meg for å øke karbene til 25 isteden for å nille mer.. Har bare ca 3 kg igjen til målet.
Blir det en nilleuke til på dere

Hei alle som skal sette i gang med nillinga fra i morgen av.
Jeg må dessverre melde avbud:( Jeg har nemlig hatt nok problemer med å få i meg mat i det hele tatt i det siste, jeg spiser riktig mat, men jeg har altså hatt problemer med å spise noe i det hele tatt.

Så jeg tør ikke å ta fatt på rigide opplegg akkurat nå, og må seriøst få spisinga under kontroll igjen først!

Men masse lykke til dere som starter i morgen :klem:

Jeg sier fra når jeg er klar igjen, og håper jeg får noen nillings-buddier med meg på lasset :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.