< Tilbake til oversikten

Slutta og ammet, kan det føre til vektøkning?

geysirland sa for siden:

Hei.
Jeg avsluttet amminga for 1 uke siden, kan det føre til vektøkning???

la på meg 1 kg og 10 cm rundt kroppen på 1 uke. Målte litt i går og cm øker fortsatt...

Noen som vet noe om det???

Tussi jenta sa for siden:

Jeg sto helt stille i vekt da jeg slutta og amme selv om jeg bare levde på 1300 kcal om dagen. Sto stille i 2 mnd før jeg prøvde ketolyse, og gå nå veldig sakte ned.

Men det kan jo og være vann i kroppen.

Men man forbrenner jo litt mer når man ammer, men tror ikke det utgjør så veldig mye.

tullann sa for siden:

jeg stoppa å amme etter 1 1/5 uke på ketolyse, raste ned på starten ,men har stått stille.

Jeg velger å tro at det er kroppen min som driver og funderer litt. JEG er mektig sta og da skal jeg ikke se bort fra at kroppen min er det samme.

moinx sa for siden:

Da jeg sluttet å amme la jeg på meg 7 kilo på 7 dager........Helt krise!!!!

geysirland sa for siden:

:hjelp: Monix... gud da har jeg noe å se fram til ... rykker vel tilbake til start...
Ja det var vel for godt til å være sant at jeg skulle greie å gå ned så mye i begynnelsen...

Hvordan klarte du å holde motet oppe da?

Hva skjedde etter den uka? Gikk de fort av igjen???

moinx sa for siden:

Det var før jeg oppdaget lavkarbo....Men jeg innså etter den uka at "oi, jeg er svææææær, noe må gjøres..." Hadde aldri tenkt på meg selv som stor liksom...
Heldigvis snubla jeg over lavkarbo.no og ketolyse, og det er noe av det beste som har hendt meg, seriøst!

geysirland sa for siden:

Takk for svar. it sucks i hvertfall å måtte endre tickeren feil vei.:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.