matfreaken sa for siden:
Har prøvd å skaffe meg johannesbrødkjernemel, men uten hell. Kan noen si meg hvor jeg får tak i det?
matfreaken sa for siden:
Har prøvd å skaffe meg johannesbrødkjernemel, men uten hell. Kan noen si meg hvor jeg får tak i det?
Distrea sa for siden:
På helsekosten. Har de ikke kan du spørre om de kan bestille :)
martyy sa for siden:
Noen her fra trondheim som vet av en helsekost som faktisk har johannesbrødkjernemel i sortimentet sitt? Har nå vært på 3 plasser uten hell, og jeg skulle hatt det så fort som mulig..
elle sa for siden:
[Hei
de hadde det på Life på moholt-senteret tidligere idag:)
martyy sa for siden:
Takk skal du ha elle! :)
Stella sa for siden:
Hiver meg på her...
Noen som vet hvor i Arendal jeg kan få tak i det?
Dilly sa for siden:
Helsekosten på Maxis :)
Stella sa for siden:
Takk ;)
Stella sa for siden:
Nope, utsolgt!
Har vært på 4 forskjellige helsekostbutikker i løbet av uken :rolleyes:
Dilly sa for siden:
Huff da.. spurte du om når de skulle ta det inn igjen? Jeg trodde dette var en helt alminnelig vare.
Hvis du har vært rundt omkring uten hell, så er det vel ingen vits i å reise til nabobyene heller. Jeg skal legge inn et svar hvis jeg ser det noe sted i Grimstad.
eriksen sa for siden:
Det virker som om de er utsolgt overalt i Oslo også!
Alle helsekostbutikkene jeg har vært innom (flere Life-, Sunkost- og Helios-butikker) har vært helt tomme i flere uker nå. Alle skylder på at leverandøren er utsolgt. Håper det ikke tar lang tid før de får inn igjen!
Distrea sa for siden:
Mener å huske man kan kjøpe dette på spisdegslank.no også.
Lemen sa for siden:
Og på [url]www.kinsarvik.no[/url]
:)
Dilly sa for siden:
Dette var en flott nettbutikk. Utrolig bra utvalg. Jeg fant ikke johannesbrødkjernemel der, men ellers masse gøy/godt/nyttig (styk det som ikke passer)
leeha sa for siden:
hei dilly ! de har på helsekosten over kiwi i sentrum og har bestilt ny på helsekosten på arena :)
Lemen sa for siden:
Joda, de har Johannesbrødkjernemel. :)
kinsarvik.no/visNettbutikk.aspx?VareID=4006040174288&n1=34&n2=2
leeha sa for siden:
å var visst stella som spurte om det :o men vi er visst iallefall 3 fra arendal, ikke værst
Distrea sa for siden:
Er dere flere fra Arendal som ikke får tak i? Jeg kan godt ta på meg å se om jeg kan få tak i her for så å sende til dere?
Dilly sa for siden:
Så flott at du endelig fikk tak i det :) (spent på hva du finner på å bruke det til....)
leeha sa for siden:
hi hi er du like forvirra som meg. jeg har da ikke spurt etter det.:) men jeg må ha det i moinx sine vafler og de er kjempegode :rolleyes:
Distrea sa for siden:
:o Leste vel litt feil da ;)
Dilly sa for siden:
Vi er visst flere som tuster litt her inne, for nå ser jeg at det var Stella som lette etter dette i butikkene i Arendal... Ja, men da vet vi i alle fall at det finnes både der og på nett.
:)
Stella sa for siden:
Skal prøve den over Kiwi.
På Maxis hadde de bestilt det får det kanskje i denne uke. På Arena hadde de problemer med å få tak i det.
Takk for hjelpen :D
Det er lenge siden jeg så etter det første gang så jeg har faktisk glemt hva det var jeg skulle med det, hehe.
Valeriana sa for siden:
Bare et lite tips, hvis dere ikke får tak i johannesbrødkjernemelet i Arendal, så har de det i Grimstad. Jeg har selv kjøpt det flere ganger på Havna Helsekost.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.