< Tilbake til oversikten

Åhhh, min første lørdag ...

Aquarius sa for siden:

Vet ikke HVEM som kom på at lørdag skal være kosedag.. men huff..
Har nå gått på ketolysekuren i 6 dager og i dag er altså min første lørdag.. Jeg er forkjøla, trett, slapp og føler meg helt gørr.. Gikk altfor lenge uten å spise og tror jeg har drukket for lite vann.. Har spist 1 1/2 atkinsbar:mad: for å døyve higet etter noe å snavle på.. og mensen i tillegg. urk.. :(
Føler at jeg har fått spist rett det meste av uka.. Idag har jeg spist egg og bacon til frokost.. kyllingvinger til lunsj og en noe fæl pølserett (med lammepølse) til middag.. knasket litt bacongull.. en håndfull.. og et glass lettbrus.. men så var det disse barene da.. fant ut at de er bedre enn å sprekke med ordentlig sjokolade men føler et nederlag uansett..
Har veie dag på mandag og gruer meg fælt.. men det får gå som det går..

Finner masse fin motivasjon her inne :)

Ville bare få ut min første stooore frustrasjon..:mad:

Takk.

Tussi jenta sa for siden:

Spiser en atkins bar i uka som kos jeg. Første uka tror jeg at jeg spiste en om dagen. Det er nok ikke så lurt, men en i uka tror jeg ikke er så krise.

nettan sa for siden:

så lenge man ikke spiser de hvær dag så er ikke det no skandale:D
Veiingen går så bra så:)

Aquarius sa for siden:

Tenkte de var et bedre alternativ ja.. Tusen takk for svar.. Og i dag går det mye mye bedre.. :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.