< Tilbake til oversikten

Skal på harrytur

SIS sa for siden:

jeg skal en tur over til søta bror. er det noe lavkarbo/atkins produkter/mel pulver det lønner seg å kjøpe der? enten fordi det er billigere eller for at det ikke finnes i norge. er takknemlig for svar :D

Tussi jenta sa for siden:

Ikke noe jeg vet om.

Men når vi er i sverige nå så blir det kjøpt store mengder kjøtt og ost.

Nannah sa for siden:

Kjøp lavcarbo pølser...svenskene har bra utvalg ..

Bulldog sa for siden:

Kjøtt, fugl, etc :)

Og proteinpulver er litt billigere.

Ullabulla sa for siden:

Hvilket merke?, og hvor kjøper du det?

Aquarius sa for siden:

Har hørt at utvalget av lavkarboprodukter er mye bedre i Sverige, men har ikke noen egne erfaringer da jeg er ferskis på dette..

Viclin sa for siden:

Jeg har lett og lett etter lavkarboprodukter, også pølser, i Sverige, men finner ingenting.

Tussi jenta sa for siden:

Samme her!

SIS sa for siden:

noen som vet noen merker man kan kjøpe av f.eks pølser? jeg kjøpte bare kjøtt jeg... neste gang skal jeg kjøpe proteinpulver. har aldri prøvd det, men har hørt at det skal være greit å bruke til baking... ellers så var jeg på helsekosten og så om de hadde noen atkins produkter, og det var heller dårlig. barene koster det samme som de gjør hjemme på rema 1000.

Bulldog sa for siden:

Bodypower i Charlottenberg har Whey tech fra Proteinfabrikken til 249SEK ihvertfall. Antar det er mye det samme i andre butikker i kjeden...

Gerd sa for siden:

Jeg pleier å kjøpe Bøklunder lavkarbo pølser. 0,5 karbo pr 100 gram. Kjempegode. Husker ikke prisen, men de er ikke billige :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.