Da har jeg vært og kjøpt meg cocosa og har selvfølgelig noen spørsmål:) holder det med 1 ss for dagen, kan det bli for mye fett? hvordan er den best å spise - ser jo ikke så delikat ut...... er det et tidspunkt på dagen det er best å ta den eller spiller det ikk enoen rolle?
Takk for svar:)
Vet ikke helt om jeg kan svare deg på alle spm her, men ettersom jeg har fått med meg - som jeg også gjør selv - så ta det sammen med mat, ellers kan det bli for kraftig for magen din.
Og det lønner seg nok å ta litt av gangen. Tror en ss er for mye av gangen i hvert fall...
tar en ss morgen og en kveld.
Noen reagerer på det til og begynne med men jeg har ikke gjort det.
Ble lettere og komme seg på do vertfall. Uten denne klare jeg ikke bomme lomme:D
Jeg har som tidligere skrevet satt mine cocosaglass et sted hvor det er såpass varmt at cocosaen blir flytende. Jeg tar nå 4 ss til frokost og 3 ss mot kvelden. :eek: Der jeg kjøpte den anbefalte de 50 gram cocosa hver dag.
Jeg kjøpte det på helsekosten. Har tatt en ts idag tenkte å begynne forsiktig. Smakte helt greit.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.