< Tilbake til oversikten

Denne kuren er bare helt fantastisk

Tittentei sa for siden:

Etter å ha lest litt her om hudforandringer etc. tenkte jeg at jeg skulle studere meg selv litt:) herregud.... huden min er jo blitt drit fin:) hehe. Cellullittene er nesten borte på rompe og lår, på brystet og mellom brystene er jo omtrent de rynkene som var der borte... er helt sjokka jeg.... Jeg er jo så glatt og fin hi hi. Trodde liksom ikke det kunne være så merkbart etter så kort tid:) Føler meg jo så "lekker"....:D :) tihi. Måtte bare dele min glede og samtidig takke alle her inne som tar seg tid til å svare på spørsmål som sikkert har blitt spurt om ørten ganger før:D

nettan sa for siden:

ja ikke sant.. grattis:)

Viclin sa for siden:

Jeg er 31 år og har lite rynker ved øynene i forhold til mange andre på min alder. Sikkert fordi jeg har så mye fett på kroppen. :p Men jeg syns faktisk nå at de få små rynkene jeg har er blitt mindre fremtredende?
En kollega og jeg snakket om nupper bak på armene, på fredag. Jeg har alltid hatt masse nupper på armene og det hadde hun også. Men når jeg kjenner etter nå, så er de faktisk så godt som borte. Det er jo så deilig!

moinx sa for siden:

Dette fikk meg til å kjenne etter på armene......og BORTE, dt er ingen nupper!! Har ikke tenkt over det jeg....
Juhuuu!!:D:D:D:D:D:D

Viclin sa for siden:

Det hadde ikke jeg tenkt over heller, før jeg så denne tråden nå. :D

snella sa for siden:

Kan man spise avokado de første 14 dagene av kuren? :)

Photobscura sa for siden:

Hei, for det første; Hvilken kur? Du har egenkomponert oppført som kosholdsfilosofi. Om du mener ketolysekuren, så er svaret ja.
Dette er forresten en tråd som handler om ketolysekurens virkninger på huden, så kanskje greit å poste det i en egen tråd ;)

beths sa for siden:

Hmmm... stikk motsatt med meg. Hadde ikke før men har det nå.. etter lang tid på lavkarbo

Photobscura sa for siden:

Kan det være mulig at du får i deg for lite fett, eller vann?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.