< Tilbake til oversikten

Nille

#1

MHM sa for siden:

Nille SA hun skulle komme tilbake den 16. juli, og til oss den 17. juli, men har ikke sett snurten av henne i dag jeg. Niiiiiiiiilllllllllleeeeeeeee? Vi saaaaaaaaaaavner deeeeeeeeg!
:klem:


#2

HP sa for siden:

Jeg har sett henne! :D


#3

MHM sa for siden:

HAAAAR du? Og jeg som trodde jeg var ganske stand-by her i dag...:p Ja-ja, hun har vel litt å lese på før hun begynner å skrive selv også.

#4

HP sa for siden:

Fra: Nilles profil

Siste aktivitet: I dag 19:01
Ikke aktiv


#5

Fedonisten sa for siden:

Sikkert akkurat da jeg drakk vann..... :p HØRTE DU DET NILLE??? VANN!!


#6

Nille sa for siden:

I'm back !

D'ække min feil at dere skriver så mye når jeg er vekke at det tar hele dagen å lese alt ! Og så prøver jeg å huske hva jeg skulle svare på og hva jeg ikke skulle svare på ... og så ville jeg skrive oppmuntringer til noen og så fant jeg ikke posten igjen... også.....

Men nå er jeg her altså - og leser enda !! :_oy:

Også ble jeg helt rørt over at noen savnet meg.... TUSEN TAKK

Kjære MHM & Fedonisten (åååhhhh VANN - for en kjempeflink Fedonist du er !!)
Kjempeklemmer til dere !!

Skal rapportere om ferie etc i journalen min...... Skal bare lese litt til først !


#7

MHM sa for siden:

Og nå har Nille begynt å skrive i et rasende tempo.... Rekker nesten ikke henge med her. Gleder meg til å høre om ferien din da! Ikke sant vi har skrevet bra med innlegg? Ferietid og alt mulig. Intet hinder for Forum-junkiene.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.