Jeg har snart gått på ketolysekuren i tre uker, gått inn flere cm for det kjenner jeg på klærne, og gått ned ca 4 kg.
jeg kjøpte meg kjøkkenvekt i dag for å se hvor mange karbohydrater jeg spiser i løpet av dagen, da je har vært veldig redd for å få i meg for mange selvfølgelig.
Men så viste det seg at jeg har spist alt for få.... 8-10 karbo for dagen.
Kan det ha noe å si for kuren? heiv meg over blomkålen i kveld for å få i meg nok, for en må vel ha 15 for dagen.
Skal være veldig flink å veie og regne skikkelig på karbene framover iallefall.
Samme her. Mulig jeg og spiser alt for lite! er veldig usikker. Venter på boka og stix nå da, for å se om jeg er i ketose å lese meg frem til mer:) ser det på magen at den er mindre da!
På ketolyse skal man begynne med ca 15 karber om dagen. Ikke så mye mindre og ikke så mye mer, men det er ingen krise om du ligger på 10- 12 en dag og 17- 19 karber en annen dag. Svært få som går ut av ketose under 20 uansett.
Ikke stress så skrekkelig med akkurat 15, det spiller ingen rolle i det stor og hele!
Gjør så godt du kan, spis nok fett og drikke mye, så går det så bra så!:p;):D
Takk :) Jeg er i ketose og har gått ned 5 kg så jeg er suuuperstolt. Skryter nesten litt av meg selv!!
Gleeeeeeeeeder meg til neste gange jeg skal veie meg!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.