< Tilbake til oversikten

Inn med tskje takk ... Mat på data

tullann sa for siden:

Jeg forstår INGENTING!!!!

Hvordan i all verden. Nå har jeg lest manualen flere ganger.

Hvis jeg skal se summen for en hel dagfeks.Hva gjør jeg? Vil ikke lage for ei hel uke, men bare dag for dag, og kanskje siden sette sammen alle dagene til ei uke!!!!

??????? Vil få til dette

Valeriana sa for siden:

Jeg synes det er best å lagre alt jeg har spist i løpet av en dag i samme skjema og ikke et skjema for hvert måltid. Da kan jeg lett se hvor mye jeg har fått i meg av de ulike næringsstoffene i løpet av en dag.

Lollypop! sa for siden:

Du må bruke den ukesoversikten. Altså "Sett sammen kosthold".
Skriv inn hva du spiser iløpet av en dag dær (du må lagre oppskriftenen dine først (registrere rett/måltid)) og trykker på "tall" nederst. Da får du opp tallene for hele dagen.

safran sa for siden:

Jeg syns det programmet var så krøkkete at jeg ga det opp. Mye lettere å ta det på gamlemåten, syns jeg.

Thorwald sa for siden:

Og gamlemåten er?

safran sa for siden:

Blokk og blyant, vel! :P

Thorwald sa for siden:

Puh... Trodde et øyeblikk du refererte til steintavlene... ;-p

Nille sa for siden:

:D:p

tullann sa for siden:

Nå har jeg lagret hvert måltid som 1 oppskrift. Så har jeg lagt alle oppskriftene inn i hvert måltid på "sett sammen kosthold", kan jeg da se sum for hele dagen noen steder??

Får bare opp oppsummering for hver oppskrift.

tullann sa for siden:

never mind. Fikk det til...

Regna meg fram til 14 karber jeg, mens mat på data regna 10... hmmm

hive i meg noe på slutten nå da eller?

Lollypop! sa for siden:

Ta en tomat eller noe slikt da. Noen små karber til.

Gerd sa for siden:

Husk at bl. anna rømme er opp ført med 1,6 karber på mat på data, men det er 2,9 som stemmer. Er noen småfeil i programmet.

tullann sa for siden:

liker ikke tomat

litt paprika kan jeg ta

Viclin sa for siden:

Egg regnes også feil i Mat på data.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.