nystolen sa for siden:
Tenker på de man får kjøpt stekte og varme i butikken i løs vekt.
nystolen sa for siden:
Tenker på de man får kjøpt stekte og varme i butikken i løs vekt.
tullann sa for siden:
ja det er lov. DIG IN!!! ER jo bare ernt kyllingkjøtt det også
lokkebiff sa for siden:
Jupp!!:)
nystolen sa for siden:
Er det noe karbohydrater ?
De er vel krydret/tilsatt noe ?
lisa83 sa for siden:
å man kan spise skinnet og alt ????
Gerd sa for siden:
Jupp :D
Nille sa for siden:
Noen av posene til Prior er tilsatt ganske mye "rart". Om du velger dem, les på posen hvor mye karber de har !
Torkil sa for siden:
Kyllingvinger er godt på alle måter. Spis for al del skinnet med alt det gode fett!! Kjøttet er også fett, så det er bare å kose seg.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Stella sa for siden:
Jeg har jobbet med kyllingvinger tidligere. Der er sukker i marianden og krydderet. Så ikke spis kyllingvinger hver eneste dag.
Nille sa for siden:
På Prior sine poser står det som sagt veldig klart og tydelig hvilke som har mye og hvilke som har lite karber. De har forskjellig krydder alle sammen. Det er ikke alle krydderblandinger/marinader som har sukker i.
Ettellerannet sted her inne er det forresten forslag til krydder for kyllingvinger en selv steker i ovnen. Jeg husker jeg postet noe der, så om du søker på kyllingvinger og brukernavn Nille burde det komme opp noe. Bl.a. denne: Forslag til krydring etc av kyllingvinger?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.