tullann sa for siden:
Sitter og spiser middag og har lyst å ha på litt ketshup. 1 ss / 10 g, det vil bli 0,8 karber. Kan jeg det?
tullann sa for siden:
Sitter og spiser middag og har lyst å ha på litt ketshup. 1 ss / 10 g, det vil bli 0,8 karber. Kan jeg det?
lokkebiff sa for siden:
Du spør et ja/nei-spm. og jeg svarer: Nei!
tullann sa for siden:
Faen.. du var for sen. jeg tok på. Ok.. huskes til neste gang. NO MORE ketshup
Iset sa for siden:
Sukkerfri ketchup går vel an? Den er jo søtet med Splenda? Vi bruker bare den her i huset (men ingen av oss er på ketolyse da).
tullann sa for siden:
Det var det jeg brukte da!!!
ahhhh... ER det lov likevell??? da blir alt så mye enklere for meg. Litt smak her og der!!
lokkebiff sa for siden:
Correct me if I`m wrong, men synes jeg leste i en annen tråd at du stod fast på vekta?
Isåfall kan litt smak "her og der" ha mye å si...
Smula sa for siden:
Jeg bruker en stripe sukkerfri ketchup og sennep i blant.
Det er 8 g karber i ketchupen og 4,7 i sennepen per 100g. Og det er 540 g i en hel flaske. Så tar du en stripe i blant, kan umulig det blir mye.
Men nå er jo ikke jeg så streng som Lokkebiffen heller, da.
Iset sa for siden:
Atkins har også en ketchup, tror det er 1-2 karber i hele flaska, men husker ikke helt. Den er DRITGOD! Men nå har jo Atkins sluttet å selge 90 % av det gode de hadde, så jeg aner ikke hvor man kan få tak i den lenger. Synd, for den var fantastisk på smak. :sur:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.