Grete roede har det perfekte målebåndet som gjør at du IKKE kan jukse eller stramme.
Koster 60 kr og er genialt. Man tar båndet rundt magen og fester enden i en liten boks. På boksen er det en knapp som drar sammen båndet så langt at det blir nøyaktig måling. Slik at det ikke strammer. ( ehh... skjønner) se på grete roede butikken.
Jo visst det er et kurs i nærheten av deg, kan du stikke innom å få handla det der. da koster det rundt 50 lappen tror jeg. Vet flere som har gjort det
Skjønner det ikke helt jeg. Jeg måler, men føler jo det blir litt forskjellig hver gang, men tror ikke det har noe med at jeg strammer mer, heller at en cm opp eller ned gjør jo litt forskjell.
Hehe. Det vil ikke hjelpe meg. Jeg kommer bare til å dra inn magen litt og litt mer, og å måle en litt anna plass. Hehe. Jeg er håpløs. Men det som funker her er å bruke belte med kort avstand mellom hullene. Strammer jeg det for mye, så blir det ubehagelig. Så hver gang jeg strammer betet et hakk så vet jeg at det er minus 2 cm...
Je jeg klarer ikke måle nøyaktig ellers. Jeg holder bare inn magen bittelitt eller noe slikt. Ikke nødvendigvis så bevist.
Beltet må jeg jo gå med, så jeg kan ikke lure meg selv dær. Da blir det ubehagelig og jeg må slakke igjen.
Fortell når du har testet beltet ditt da. Spennende å se...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.