< Tilbake til oversikten

Ny pris på ketolyseprodukter ...

Kokosbolla :o) sa for siden:

Mye som skjer, mens jeg er borte hehehe......
Visste ikke at boka var billigere en annen plass, men jeg får senke prisene hvis det kan få flere interesserte.
Jeg kjøpte alt på ketolyse.no....

Bok : 180 kr
Bakemiks : 70 kr for 400 gr
Ketolysestix : 50 kr
Åpnet stixboks med 40 stk : 40 kr

Frakt kommer itillegg.

Håper det er noen av dere jenter som bruker dette og kan få nytte av det - istedenfor at det står og støver ned hos meg.....

Trixie sa for siden:

Hei,
Kjøper gjerne boken hvis du setter prisen til å være inkl. porto og sender i boblekonvolutt. :)

hegekat sa for siden:

Er intressert i resten jeg! Særlig hvis du får det i en sånn hvis porto blir 30,- ( sånn ferdig frakert a4 brev) Hvis bakemixen ikke får plass, så er jeg intressert i stixene. ( Blir vel maks 15 kr i porto da tror jeg) Send meg en pm!

Lollypop! sa for siden:

Stixene koster 49 kr for 50 stk på apoteket.
Det er mindre enn en kr per stk. Dine koster 1 kr per stykk pluss frakt, og da er det en åpnet pakke.
Husk at stixene er veldig sensitive for fukt osv, og at de har en ganske begrenset holdbarhetsdato etter åpning.

Ikke for å være slem på noe vis, jeg bare sier det.

hegekat sa for siden:

Det kan vel hende de gjør der du bor Lollypop, men i ødemarken her jeg holder til var det faktisk 99,- for en boks med stix på apoteket( hadde kun 1 type, den som også måles sukker i urin) og bestille andre slag hadde ikke dem mulighet i sin kjede.

Men takk for opplysningen Lollypop!!

Lollypop! sa for siden:

Var det ikke 100 stk i den boksen da?
Ute i ødemarken har de sikkert mindre utvalg ja.
Her er det i hvertfall i underkant av 1 kr stykket for stixene på apoteket..

hegekat sa for siden:

Neida kun 50 stk! Så skal jeg noen gang trenge flere skal jeg shoppe da jeg er i byen!!!(sånn 1 gang før jul)

Trixie sa for siden:

Har du bestemt deg for om du skal selge? :)

Distrea sa for siden:

Hvis det er boka du er interisert i koster den 179 på www.capris.no tror det er 19 i frakt. Skal den sendes privat blir det 50 i frakt tror jeg.

Ketostix får du på apoteket, det koster i underkant av 60 kr for 50 stk.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.