Jepp, betalte det selv. an kan få det dekket, men jeg hadde nok ikke nok "heng" til det. Prisen varierer mye, alt etter HVOR du tar operasjonen, og hva du skal ha gjort. Sikkert fra 25 til 35 tusen....
Er på 3.post-operasjonsdag....og bandasjen KLØØØR! Urk!:(
Er mye hoven, men har ikke så mye vondt, heldigvis.
Er litt vantro, at "bulken" min virkelig er borte.....tenker at den er "gjemt" bak den hardt teipede kompresjonsbandasjen, og vil komme veltende fram, når bandasjen fjernes...:o
slik opperasjon skal jeg også ha, får jeg ikke det dekt så betaler jeg det selv, jeg skal ha den på grunn av mye strekkmerker etter jeg var gravid.Lagt på meg de sisste åra så jeg må bare ta av meg de så jeg får perfekt resultat:D .Håper det er gjort til sommern så da skal jeg sprade i den minste bikinin om det så er regn hele sol:p .
er det veldig vomdt etterpå?
Grattis vertfall og det føles sikkert helt vedunderlig ut;)
Takk for det!
Jeg synes det er mindre vondt enn jeg hadde forventa. Mest ubehagelig å gå krokbøyd, og det bør man, pga sårtilhelingen (sikre best mulig blodsirkulasjon i såret + ikke lage arret større enn nødvendig).
Og idag ble ene drenet fjerna. Var en...bisarr følelse!! Ikke vondt, -men rart! Mark under huden?
Lykke til mot sommern 2008, du også!:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.