< Tilbake til oversikten

En utrolig stor forskjell!

tullann sa for siden:

jeg har ikke gått ned så mye ennå, heller opp i vekt i det siste, MEN... jeg har merka en forskjell som er helt utrollig. HUDEN min... den er like myk som dattra mi sin jo. Helt fantastisk. Huden på magen spesielt, og i ansiktet. Skikkelig ren og myk. Nesten ingen store porer i det hele tatt!

kan leve lenge på det ja.

Forresten: Kan jeg ta noe avføringsmiddel for å bommelomme litt. Kjenner jeg er stappa opp til ryggen rett og slett( unnskyld). Etter jeg starta kuren har jeg virkelig hatt problemer med forstoppelse. Ekkelt!

Noen som har tips til dette. ( har lakserolje stående fra svangerskapet, kanskje jeg skal tørre å ta ei skje?):confused: :confused:

Dadda sa for siden:

jeg synes også at huden føles litt bedre :) totalt sett har vekten min gått ned...men saaaakte. Når jeg tyv-veier meg så ser jeg at vekten går opp og ned fra en dag til en annen. Antagelig knyttet opp mot hvor mye salt jeg har fått i meg.
Angående å ikke komme seg på do....personlig ville jeg vært litt forsiktig med avførings tabeletter. Systemet har lett for å bli litt "avhengig" av de. Jeg bruker linfrøkjerner i lappene jeg spiser hvilket jeg tror hjelper meg+selvsagt annen fiber. Viktigst av alt er vel likevel om du drikker nok ? Fiberrik mat med lite drikke er en dårlig kombinasjon :høh: Og selvsagt god tid på do :lesebok:

Knubbelubba sa for siden:

Er du hard i magen burde du prøve 2 kopper kaffe sammen med måltidet. Det fungerer for meg. :)

Trixie sa for siden:

Spis prompegodt. :D Eller ta litt cocosa eller mct-olje. :)
Vel, det beste er å spise noe mat som sette fart på magen. Det kan også være at du trenger lengre tid på ramma enn før, slikt skjer.

Fredrikke sa for siden:

du kan bruker laktulose ( en søtlig sirup greie) har på apoteket, ufarlig for magen og kan brukes omså hver dag (virker forebyggende mot forstoppelse) 15-30 ml
får du diare , har du tatt for mye.....:D

Nille sa for siden:

Hvor mye karber/sukker er det i denne da ? Om det er sukker i kan det skape skikkelig ubalanse i blodsukkeret/insulinnivået og du kan bli skikkelig sjuk .....
[color=purple][/color]

Karin sa for siden:

Bare navnet "laktulose" hørtes ut som om det er stappa med karber. . .

Men mye vann og fiber gjør som oftest susen for meg.

Torkil sa for siden:

:) Hei
Gratulerer med starten på ketolysekuren. Den gir fin hud !!!! bare se på billedene av Mentos (bruk søk)
Magnesiumoksid 1/2 - 1 ts i et glass vann er effektivt mot forstoppelse. Det er et gammelt og velutprøvd middel som fås på apoteker som er litt serviseinnstillte.
Lykke til

Torkil :)

Fredrikke sa for siden:

ikke karber i denne...

Nille sa for siden:

Det var bra ! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.