3stk lavkarb bratwürst
1/4 purre
noen sopp
100g selskapsblanding
litt sukkerfri ketchup
oregano
1 ss rømme
...............................................
Skjær alt i biter og stek i smør
kryddre efter smak og rør inn litt ketchup
når selskapsblandingen er klar ta panna
av varmen og ha i rømmen
Rør om...spis :D
Hei....
Elsker pølser, men ser at det er litt mange karber i de vanlige. Du har en oppskrift på pølsepanne med lavkarbopølser. Lurer på hvor du får tak i dem???:confused:
Kjøpte en gjeng med forskjellige pølser på Rema på Svinesund i helgen. Bratwurst, medister til grill, knackwurst og noen andre greier. Bøklunder heter produsenten, men det står produceret for Plumrose Skandinavien AS, DK-8000Århus C- .Oppgitt karber pr 100 g er i alle 0,5g. Det står også at de inneholder 90 % svinekjøtt, vann, salt, melkeprotein, sukker, krydder og ekstrakter. Antioxidant E331iii og E 300, konserveringsmiddel E250.
Var i går på Meny i Holmestrand (totalt 1 times kjøring tur/retur) å tømte disken dems for ketolyse-pølser :D:D:D
Knall god pølse da, må prøve å få Meny i Drammen til å ta dem inn så jeg slipper å kjøre så langt. Men nå har jeg jo for en liten stund. Tror jeg kjøpte 10 pakker 4 wiener og 6 "knakk"pølse-pakker.
Ikke testa wiener enda, savner å kunne ha ei lompe til dem :(
Men spiste en stekt knakk i går og den var jaggumei go!!
Meny har Jacobs som nevnt og Rema har noen fra Finnsbråten: hot link, brawürst også har de noen lyse kyllingpølser på rema også, som jeg ikke husker navnet på, 4 i pakka, italian et eller anna..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.