Hei.. Er helt ny her og startet med Ketolysedietten i går.. Det jeg nå lurer på om er om man kan spise Atkinsbar til et måltid den første uka eller må man holde seg til menyene i Ketolyseboka? Ser bak på Atkinsbaren at den er ikke med i induksjonsfasen til Atkins.. Lure lure.. Vil jo så gjerne gjøre dette riktig!!
Åkkei, men jeg tenker hvis man får skikkelig søtkick? Men disse sjokoladebarene er vel kansje forbudt i første uke uansett.. Men jeg ser at mange snakker om så og så mange gram av det og det.. Trodde man ikke trengte å regne på maten på ketolyse.. Annet enn karbos da.. Har jeg misforstått kansje?? Vil såååå gjerne at det skal bli rett sånn at det funker.. :-D
har dvd til ketolysekuren og der anbefaler torkil at man ikke spiser de i det hele tatt.noen tåler de ikke og kan få diare og lignende.anbefaler å kjøpe bok/dvd og følge det....har ikke gått lenge på kuren selv...men sagt fra en tidligere sjokoman ...jeg har ikke problem med å holde meg borte fra sjokoladen eller søtt...har tabletter, stix og følger kuren mer eller mindre slavisk...3,7 kg ned første uke...BRA!!!!
Hoveddelen av daginntaket med karber skal komme fra grønnsaker :) Da må man i begynnelsen veie og telle karber, slik at man får en viss peiling på hvor mye man får i seg :)
Jeg er ganske ny jeg og, hadde ene uka hvor jeg spiste omtrent en bar om dagen, gikk da bare ned 200 g, den uka som var nå spiste jeg en bar og gikk ned 900 g.
Men den ene baren i uka må jeg ha, det er mitt lørdagsgodt. Men noe oftere enn det skal jeg ikke spise det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.