< Tilbake til oversikten

Lavkarboprodukter i Stavanger

hede sa for siden:

Er det "noen" som vet hvor man kan kjøpe lavkarboprodukter i Stavanger.

Da tenker jeg på pølser, burgere ol.

Har vært på Meny i Hillevåg og i sentrum uten å finne noe.

Iset sa for siden:

Slakter Idsøe i Stavanger sentrum har pølser med 0 gram karbo, iallfall. :)

nystolen sa for siden:

Noen som vet hvor evnt. i Oslo ?

Nille sa for siden:

Det finnes ikke spesielle lavkarbo produkter utenom Idsø sine pølser (se HER (og andre ting de har - stikk innom og sjekk det ut). På Meny i Hillevåg har de en del Atkins sjokolader og bars. Om du står med ryggen mot kassene er det nederst helt til høyre (høyre vegg) i butikken rett ved fryseskapene i kroken.
Der er barene billigere enn i helsekosten på Kilden.

Ellers er det en del Atkins varer på Ultra stadionparken. Mixer og shakes. Ultra har også noen Idsø pølser - spesielt om lørdagen.

Personlig bruker jeg ikke Atkins varer så jeg har ikke sett etter på en stund.

Ellers er karbonadene i ferskvaren på Meny Hillevåg vannvittig gode, men jeg har ikke fått næringsinnholdet av dem enda. (har spurt)

Så har grønnsaksbua både ved OBS Mariero og på Tasta (over gata fra Reinskau gatekjøkken) veldig gode grønnsaker. Og folka på meny Hillevåg bestiller gjerne inn grønnsaker/varer om du spør etter.

Nannah sa for siden:

gutta på haugen har lavkarbopølser :)....og lidel

Nille sa for siden:

Ja, Gutta på Haugen har Idsø sine pølser, men de er i Oslo da - her er det spørsmål om Stavanger ;)
[color=purple][/color]

Iset sa for siden:

Hun glemte sikkert bare å sitere Nystolen over her. ;)

Nille sa for siden:

Ahhhh, sorry, så ikke den posten :rodme:

Iset sa for siden:

Jeg holdt på å svare akkurat det samme som deg, men så den andre posten rett før jeg trykket. :lol:

hede sa for siden:

Takk for svar. Da blir det pølsemakerbesøk en av de nærmeste dagene.

Toots sa for siden:

Var på Ultra i dag, de hadde 3 forskjellige typer pølser med 0 karber i ferskvaredisken.
Jeg kjøpte en som heter Shorizo pølse.
Ingrediensene er svinekjøtt, olivenolje, chili, balsamico, hvitløk, paprika og cumin.
Den var ganske god :ja:

Nille sa for siden:

Yess, det er Idsøe sine de har der ! Knallgode. :sikle:

Distrea sa for siden:

Jeg stemmer for å få ULTRA til Drammen! :blomster:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.