< Tilbake til oversikten

Røros Rømme

Kanutten sa for siden:

Kjøpte en boks Røros Rømme i dag, bare 1.5 karber!! :D Den kostet 21 kr på Mega og er på 280 ml. Den er i tillegg merket "Økologisk" :p

cilemora sa for siden:

så kjekt da :)
smake den som vanlig rømme da??

Kanutten sa for siden:

Nå har jeg ikke smakt på den ennå, men andre rørosprodukter har jo fått meget god omtale...:rolleyes: Dessuten selges den som gourmetrømme i butikken, så jeg vil anta at det er "klasse" over den :p

cilemora sa for siden:

da må eg se om eg får tak i.. må jo prøves :p ;)

Tussi jenta sa for siden:

Den må jeg prøve og få tak i og.
Men spørs om vi har den her jeg bor, er så utrolig dårlig utvalg på varer. Selv om vi har alle de store.

Tobias73 sa for siden:

Rørosrømmen smaker mer enn vanlig rømme. Deilig spør du meg. Spesielt til spekemat. Til mildere mat foretrekker jeg fortsatt den vanlige setterrømmen.

Valeriana sa for siden:

Jeg kjøpte nylig en boks med Rørosrømme, fikk tak i den på Meny. Den var kjempegod og etter min mening bedre enn rømme fra Tine. Jeg likte den godt fordi den var tykkere og kraftigere på smak.

solsikke sa for siden:

Kjøpte rørosrømmen i dag....smakte kjempe godt....:)
Kan anbefales på det varmeste;)

senorita sa for siden:

denne kjøpte jeg også i dag.. aldri sett før :D herlig! 39% fett, vanlig seterrømme har 35% ... mer fett og mindre karber.. og økologisk. kan det bli bedre? :D

Trj sa for siden:

Det får bli helgekosen :D Røros-smør har i flere år vært favoritten, så denne gleder jeg meg til å prøve.

Kanutten sa for siden:

:heia: Tusen takk for påminning!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.