elle sa for siden:
Da var jeg igang igjen...etter nøye vurdering og tenking, har jeg funnet ut at dette skal gjøres.
Men hva skal jeg handle?hjelp meg å skrive handle-liste, slik at min nye pg bedre liv kan begynne idag:)
;)
elle sa for siden:
Da var jeg igang igjen...etter nøye vurdering og tenking, har jeg funnet ut at dette skal gjøres.
Men hva skal jeg handle?hjelp meg å skrive handle-liste, slik at min nye pg bedre liv kan begynne idag:)
;)
Photobscura sa for siden:
OKidok!
Kjøp: Meiersmør, egg, rent kjøtt (alt fra hele biter, bacon til kjøttdeig) kylling med skinn, fet fisk som f.eks laks, grønnsaker; brokkoli, blomkål, purre/løk, spinat, squash, aubergine, salatgrønnsaker. Og så kan du også kjøpe seterrømme/creme fraiche og noen gode oster:)
Men dette er ut fra MIN filosofi, da. Har du bestemt deg for hvilken du vil følge?
Lykke til!
elle sa for siden:
[hei
tenkte jeg skulle følge atkins....har handla alt det du nevnte.
min mat imorgen:
frokost:omelett med skinke,fløte og en tomat
lunsj:salat med kylling
midd:kylling.-filet i fløtesaus m/champ og broccoli
kveld:dette polar brødet laget av ost,cc og egg. med et eller annet pålegg på.(vet jeg skal holde meg unna cottage cheese under induksjonen,men jeg spiser bare pitte-litt...)
hørtes dette greit ut?
takk for svar:):)
Photobscura sa for siden:
Du kan fint bytte ut cc'en med kremost (en boks philadelfia/halvannen boks kremost fra Tine), det blir også mye bedre på smak, men i prinsippet skal du holde deg unna sånne oster, samt cc i starten. Altså i to uker, så om du klarer det, så er det optimalt! Det er littegrann dumt å gå utenom "reglene" så tidlig!
Men alt det andre ser bra ut!
BlubbaSparxx sa for siden:
Test :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.