< Tilbake til oversikten

Nei dette var snedig du!

tullann sa for siden:

Ok... noen har sikkert fått med seg at jeg var på vei til å gi opp. Vell.. i helgen hadde vi barnevakt for første gang siden fødselen og skulle til et vennepar å spise og drikke litt vin.

De visste at jeg var på diett, så de hadde tatt hensyn til det i maten. MEN.... de hadde laget et slikt ovnsbakt middagsbrød med hvitløk og salt på. Klarte ikke holde meg unna. var sterk først, men alle mente jeg burde smake, og dermed bestemte jeg meg for å skli ut. ( eller slutte)

Spiste 2 stykker, masse vin ( alt for mye) vodka med sprite ciro (æsj) dagen derpå var et helvete ( ja.. jeg ble dritings) og alt jeg ville ha var kanelsnurren til dattra. TOK DEN!

Har ikke vært ute av ketose siden jeg starta, så nå ble det spennende tenkte jeg. Helt sikkert ikke no utslag.
Den ble mørke rosa???????????!!!!!!!!!!!!!!!

Hva?????

Har veiedag i dag også og stilte meg på vekta. Har jo stått nøyaktig på 76,3 i evigheter, men i dag hadde det rikka seg. ikke merkbart, men det viste iallefall et annet tall. (76,2) hahaha..

hvordan er dette mulig?

Starter med friskt mot idag. Å skeie ut skapte bare enormt dårlig samvittighet, og det er ikke det jeg ønsker for meg selv. jeg kan fint leve på ketose en god stund, om jeg blir flinkere til å finne oppskrifter og variere maten

nalana sa for siden:

Sikkert bare tilfeldighetene som spiller deg et puss.:p
Og lillafargen kan skyldes at du var litt utttørket etter festen. Uansett bra at du har guts til å fortsette med lavkarbo en stund til. Lykke til videre!:)

Nille sa for siden:

:ja: alkohol virker dehydrerende. Da vil du allti få utslag på stix om du bare drikekr nok. Det betyr ikke at kroppen din brenner fett. Den vleger alltid letteste forbrenningsmetode - og det er alkohol ;)

Babalotta sa for siden:

Dehydrert rett og slett. Det betyr at vekten minker fordi du har for lite vann i kroppen, og stix'en viser lilla fordi det er for lite vann i urinen (for konsentrert).

Stå på litt til du! :)

Torkil sa for siden:

Tja, ikke så galt at det ikke er godt for noe. Nå har du lært at slike utskeielser kan gå bra, men hiver man innpå loff ( eller liknende) straffer det seg neste dag med søtsug og behov for å kaste innpå enda mer gjærbakst.
Man kan lære av slikt.
Vennlig Hilsen
Torkil ;)

tullann sa for siden:

Tissa på en stix igår også. Fortsatt i ketose. Viste lyserosa. hmmm...... Skal jo ikke være mulig. Dette etter ei helg ut av den vide verden. Bortsett fra at dagen i går var skikkelig" ta seg i nakken og spise riktig" dag. Kunne jeg virkelig havna i ketose igjen så fort, eller kan det være no galt med stixn. ( ånei... kanskje det har vært no galt med stixn lenge, at jeg ikke har vært i ketose, og derfor heller ikke gått ned)

tenke tenke!!

Har mye mere energi nå forresten. Oser av energi, og vet ikke hva jeg skal bruke den til.. tihii....

tullann sa for siden:

Hvordan får jeg forresten navnet på journalen istede for web adressen i signaturen??

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.