Hei, har holdt på med Ketolyse kuren i 14 dager. Gikk ned ca 2 kilo de fire første dagene, og etter der har det stått stille, har til og med gått opp en kilo de siste dagene. Hvordan er dette mulig???????? Må jo gjøre noe feil. Vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på dette.
En typisk dag for meg har vært: Cottage cheese til frokost, salat(ost, skinke, paprika, agurk og rødløk) med litt selskapsdressing til lunsj og kjøtt, kylling eller fisk med grønnsaker eller salat til middag, gjerne litt fløte eller rømme som jag har hatt over kjøttet eller fisken. Til kvelden har jeg ofte spist litt parma skinke og ridderost. Jeg har drukket te med sukketter i??? Pepsi Max??? og sukkerfri saft??? Kan dette være årsaken?Har også spist litt cashew nøtter. Er usikker på hvor mye fett jeg kan bruke og søtningstoff som splenda. Håper noen kan hjelpe meg:)
Hei :) ikke gi opp! Jeg er nok ikke den rette til å svare på alt.....føler meg for ny fortsatt. Kan bare fortelle at Cottage cheese får magen min til å blåse opp/gå opp litt i vekt også- og Pepsi Max stopper nedgangen. Byttet til Cola light (og redusert på mengden:cool: ) og det hjelper:) Lykke til !!
Det første som forsvinner er vann. Og når du går ned vann kommer vannet fort tilbake om du spiser mye saltholdig mat.
En del personer tåler heller ikke kunstig søtstoff. Det jeg ville ha kuttet ut er:
rødløk (karber)
parma skinke (salt)
cashew nøtter (de har MYE karber)
Pepsi Max og andre ting med koffein og aspartameDet kan godt hende du fint tåler koffein og aspartame, men om du prøver å kutte det ut og du tar av så har du iallefall en indikasjon på at det kan være noe der....
Noen reagerer også på ferskoster som CC. Men prøv deg frem med å kutte ut Pepsi Max først iallefall.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.