< Tilbake til oversikten

Nettans dagbok

nettan sa for siden:

Den vekten må jeg snart be gjømme seg..klare rett og slett ikke la være og hoppe på den tide og utide.. blir gjærne morgen etter jobb og kveld.. Huff travelt! hadde jeg bare klart en gang i uken.. men nei ikke denne jenta.

nettan sa for siden:

Ja som sagt her går det litt i rykk og napp.. lever lavkarbo og har nå beg og spise mere grønnsaker (blomkål) 4oog på en dag. må bare være forsiktig med det saltet.. for det hemmer min vekt nedgang..
Bakt det bakeix brødet, syns det var godt jeg.. men etter6 mnd uten brød smaker vel alt godt :D:D

nettan sa for siden:

Ja da var jeg tilbake etter et lengre opphold.. Ble syk og da orket jeg ikke tanken på og fortsette etter det..
Siden vektnedgangen hadde stoppet opp også så var motivasjonen laber..
Men nå er jeg friskt tilbake :))
begynnte i dag og jeg føler alle rede kroppen har det besdre :=).
Gleder meg til at magen ikke er så oppblåst :)).
Siden sisst jeg var her har jeg gått opp 4 kilo uff.. men kunne vært verre :=).
Jeg har oså skaffet meg en hund en liten pomeranian gutt han er så skjønn atte :))
DEILIG OG VÆRE TILBAKE !

nettan sa for siden:

Nå kjenner jeg at kroppen er i ketose, ikke minst ånden.. den kunne jeg vært uten da men..
Her er virkelig deilig i dag :) sol og følelsen av sommer sniker eg innpå :) .
Får ta og spasere en lang tur med hunden... ender jo bare opp med at jeg må bære han..
Bruker og bli kvitt noe vann og hevelse i kroppen etter et par dager men fikk mensen så dette satte nok en demper på dette :( .
Karbene mine får jeg fra grønnsaker og krydder :)
Etter ett opphold var det godt og komme tilbake :) få av resten som skal bort!

nettan sa for siden:

Hei igjenn!
Nå var det virkelig en stund siden jeg har vært her inne.
Har nok frottset i karbohydrater :mad: og lagt på meg MASSE tørr ikke gå på vekta engang..
Men nå er det nokk.så da starter jeg påigjenn med mitt store proskjekt med friskt mot :D

elle sa for siden:

HEEEEIA:)
nå er jeg tilbake, og det ser det ut som du også er??eller??:)snakkes snart håper jeg!

Regan sa for siden:

Wow, du har gått ned 21 kilo!! Det er jo litt av en bragd da! Å litt av en inspirasjon du er da! Gleder meg til å lese mer!
Smil fra Regan! :D

nettan sa for siden:

jau jau da var jeg her igjenn .. guud det er lenge siden nå..Ja da satt jeg no her da tyngre enn ever... svarte, skal man drive og slanke seg hele livet ?
Nei dette får være sisste ganng og så får en holde seg der !
Gått no i 2 uker og ikke turt gå på vekta.. Ja jeg må no bare gå på den så man får holde seg underrettet hvordan dette går :).
Lager meg en veietråd her jeg og er det noen som vil være med er det bare hyggeli :) :)

nettan sa for siden:

JA da var jeg på vekta gøøød skulle ikke vert lov.. at man er så slem mot seg selv .. var nesten redd jeg skulle sprenge vekta :P.
No skal jeg være sterk og bare veie meg en gang i uka.
Startvekt var på hele ...... huff sørgelig men men man må bare se fram til sommern da vekta vil veie mindre.. jeg vet jo jeg kommer til og gå ned de 30 første ganske kjappt :)

nettan sa for siden:

Snart gått en uke nå siden jeg vegde meg så skal no bli litt spennende da :). Men tror fra i morgen av skal jeg prøvve og bruke mindre av fløte rømme og ost.

nettan sa for siden:

19januar 2011 -1.7kg
27januar 2011 -3kg

nettan sa for siden:

Synes vekta går så tregt! er jo vandt til og rase nedover men men tror ikke jeg har spist så mye rømme og fløte før så kansje jeg bare må blir strengere så de første 20 kiloene går fort!
Får prøve meg på ei "nille" uke fra i morgen av og se hva vekta gjør da :)

nettan sa for siden:

Hadde "nille " uker i 14 dager og gikk ikke ded et gram :(.
Så nå blir det skaldemann prinsippet.
Såå gjett hva som skjedde :D:D vekta går nedover og jeg er ikke hoven i fingrer og føtter lengre. Ikke er jeg så oppblåst i magen heller :)
Viss jeg tenker etter har jeg alle tide gått ned når jeg kjøre skalde mann. Spiser e grønnsaker går vekta ikke ned og ikke opp.
Kjøre noen uker slik så skal jeg ta noen uker med grønnsaker slik at kroppen får det den trenger av vitaminer og diverse den trenger.
No ser jeg lyst på det igjenn :) blir litt ensformig kost men det går.Helgen unner jeg meg en taco salat på kvelden ukas høgdepungt:).
Pluttselig gått ned 8 kilo så fortsette det denne farta blir e glad :). nakkekoteletter er jo sååå snadder :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.